Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce / redakcja naukowa Anna Olejniczuk-Merta ; autorzy Krystyna Kuśmierczyk, Karol Łopaciński, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Jadwiga Odorzyńska-Kondek, Tomasz Olejniczak, Anna Olejniczuk-Merta, Lucyna Piskiewicz, Bogdan Sojkin, Ewa Stachura, Dorota Szepieniec-Puchalska, Anna Szymańska, Leszek Żabiński.
Okładka pozycji Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

Autor: Olejniczuk-Merta, Anna.




Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga). Książka

jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Anna Olejniczuk-Merta ; autorzy Krystyna Kuśmierczyk, Karol Łopaciński, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Jadwiga Odorzyńska-Kondek, Tomasz Olejniczak, Anna Olejniczuk-Merta, Lucyna Piskiewicz, Bogdan Sojkin, Ewa Stachura, Dorota Szepieniec-Puchalska, Anna Szymańska, Leszek Żabiński.
Hasła:1901-2000
1989-2000
2001-
Gospodarka
Innowacje
Konsumpcja (ekonomia)
Polska
Dane statystyczne
Podręcznik
Gospodarka, ekonomia, finanse
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2016.
Opis fizyczny:234 strony : ilustracje, wykresy; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 229-234.
Przeznaczenie:Dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych oraz praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem.
Dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych oraz praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem.
Powiązane zestawienia:Konsumpcja (ekonomia)
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 33
Numer inw.: 78026
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy