Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej / Anna Olejniczuk-Merta.
Okładka pozycji Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Autor: Olejniczuk-Merta, Anna.




Publikacja pokazuje zachowania młodych konsumentów na rynku, jakie pojawiły się w ciągu 20 lat przemian transformacyjnych w Polsce. Koncentruje się na problematyce: aktywności występowania tej grupy konsumentów na rynku uwarunkowań kształtujących to występowanie oraz zachowania rynkowe ewolucji zachowań rynkowych.Jest to także autorska synteza wyników badań rynku i zachowań młodych konsumentów w dotychczasowym

okresie transformacji, poparta oceną zmian, jakie zaszły w tym okresie w zachowaniach na rynku pierwszego pokolenia Polaków, wychowujących się w nowych warunkach społeczno-gospodarczych. Pokazuje ich aktualne miejsce i rolę na rynku, jakie zajmują w efekcie zaistniałych przeobrażeń transformacyjnych. W publikacji są przedstawione zachowania rynkowe dzieci i młodzieży w świetle teorii zachowań konsumentów.Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej. Stanowi jeden z wiodących celów strategii marketingowych przedsiębiorstw.Autorka ma nadzieję, że jej praca da asumpt do rozwijania badań wzbogacających teorię zachowań rynkowych młodych konsumentów.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Anna Olejniczuk-Merta.
Hasła:Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
Młodzież - socjologia - Polska - od 1989 r.
Postawy - Polska - od 1989 r.
Rynek - Polska - od 1989 r.
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2009.
Opis fizyczny:283, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 269-279.
Powiązane zestawienia:Konsumenci (ekon.)
Młodzież - socjologia
Postawy - Polska
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48839
Numer inw.: 48839
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy