Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej
Autor: Olejniczuk-Merta, Anna.
Publikacja pokazuje zachowania młodych konsumentów na rynku, jakie pojawiły się w ciągu 20 lat przemian transformacyjnych w Polsce. Koncentruje się na problematyce: aktywności występowania tej grupy konsumentów na rynku uwarunkowań kształtujących to występowanie oraz zachowania rynkowe ewolucji zachowań rynkowych.Jest to także autorska synteza wyników badań rynku i zachowań młodych konsumentów w dotychczasowym
okresie transformacji, poparta oceną zmian, jakie zaszły w tym okresie w zachowaniach na rynku pierwszego pokolenia Polaków, wychowujących się w nowych warunkach społeczno-gospodarczych. Pokazuje ich aktualne miejsce i rolę na rynku, jakie zajmują w efekcie zaistniałych przeobrażeń transformacyjnych. W publikacji są przedstawione zachowania rynkowe dzieci i młodzieży w świetle teorii zachowań konsumentów.Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej. Stanowi jeden z wiodących celów strategii marketingowych przedsiębiorstw.Autorka ma nadzieję, że jej praca da asumpt do rozwijania badań wzbogacających teorię zachowań rynkowych młodych konsumentów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Anna Olejniczuk-Merta. | ||||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. Młodzież - socjologia - Polska - od 1989 r. Postawy - Polska - od 1989 r. Rynek - Polska - od 1989 r. | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 283, [1] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 269-279. | Powiązane zestawienia: | Konsumenci (ekon.) | Młodzież - socjologia Postawy - Polska Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48839
Numer inw.: 48839
Dostępność: tylko na miejscu