Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20170829112924076072 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison.
Okładka pozycji Psychologia konsumenta

Psychologia konsumenta

Autor: Stasiuk, Katarzyna




Psychologia konsumenta - opis wydawcyDlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych

procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison.
Seria:Akademia Psychologii
Hasła:Badania marketingowe
Konsumenci (ekonomia)
Motywacja
Postawy
Poznanie
Spostrzeganie
Uczucia
Wiedza
Synteza
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017.
Wydanie:Wydanie 1, 2 dodruk.
Opis fizyczny:458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 431-449. - Indeksy.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Psychologia
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2017 r.
Twórcy:Maison, Dominika. (1966-). Autor

Powiązane zestawienia:Uczucia
Spostrzeganie - psychologia
Motywacja
Poznanie - psychologia
Postawy
Konsumenci (ekon.)
Badania marketingowe
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 159.9
Numer inw.: 83353
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.624
Numer inw.: 55624
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Psychologiczne aspekty spostrzegania ekspertów i ich rekomendacji  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Akademia Psychologii / Wydawnictwo Naukowe PWN należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Psychologia stresu : korzystne i niekorzystne skutki stresu życiowego Tom 1.9

Psychologia stresu : korzystne i niekorzystne skutki stresu życiowego


Najlepszy podręcznik wprowadzający w problematykę psychologii stresuIrena Heszen, ceniony ekspert w dziedzinie psychologii stresu, prowadzi nas przez krytyczny przegląd teorii stresu, analizę procesu radzenia sobie, jego efektywności, kosztów i konsekwencji. Przybliża kwestionariuszowe i alternatywne metody badania tych zagadnień a także [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Psychologia konsumenta Tom 2.9

Psychologia konsumenta


Psychologia konsumenta - opis wydawcyDlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy