Psychologia konsumenta
Autor: Stasiuk, Katarzyna
Psychologia konsumenta - opis wydawcyDlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych
procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. | ||||||||||||||||||
Seria: | Akademia Psychologii | ||||||||||||||||||
Hasła: | Badania marketingowe Konsumenci (ekonomia) Motywacja Postawy Poznanie Spostrzeganie Uczucia Wiedza Synteza Psychologia Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie 1, 2 dodruk. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 431-449. - Indeksy. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Psychologia | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2017 r. | Twórcy: | Maison, Dominika. (1966-). Autor | Powiązane zestawienia: | Uczucia | Spostrzeganie - psychologia Motywacja Poznanie - psychologia Postawy Konsumenci (ekon.) Badania marketingowe Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Akademia Psychologii / Wydawnictwo Naukowe PWN należy czytać w określonej kolejności:
Psychologia stresu : korzystne i niekorzystne skutki stresu życiowegoNajlepszy podręcznik wprowadzający w problematykę psychologii stresuIrena Heszen, ceniony ekspert w dziedzinie psychologii stresu, prowadzi nas przez krytyczny przegląd teorii stresu, analizę procesu radzenia sobie, jego efektywności, kosztów i konsekwencji. Przybliża kwestionariuszowe i alternatywne metody badania tych zagadnień a także [...] |
Psychologia konsumentaPsychologia konsumenta - opis wydawcyDlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o [...] |