Marketing międzynarodowy
Autor: Limański, Andrzej.
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych. Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w
zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. | ||||||||||||||||
Hasła: | Marketing międzynarodowy Podręczniki akademickie Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2010. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 415 stron : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 405-410. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2010 r. | Twórcy: | Drabik, Ireneusz. Autor | Powiązane zestawienia: | Marketing międzynarodowy | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)