Marketing w organizacjach non-profit
Autor: Limański, Andrzej.
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek "myślenia strategicznego" w organizacjach non-profit opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji.Pojęcie organizacji non-profit staje się także i u nas coraz bardziej popularne. Dobrze więc, że Autorzy - znani od lat jako wybitni specjaliści od marketingu - podjęli
się trudnego zadania przybliżenia szerszemu gronu czytelników wielu pojęć,definicji, charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów. Ten nowy typ organizacji przedkładającej motywację humanitarną nad ekonomiczną i zorientowanej na realizację celów społecznie użytecznych staje się nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. W celu funkcjonowania takich organizacji, a także ich rozwoju niezbędnym staje się przyjęcie dla nich orientacji marketingowej uwzględniającej zaspokojenie oczekiwań i potrzeb odbiorców, ale i umożliwiającej pozyskiwanie donatorów (darczyńców) wspierających ten typ działalności. Autorzy wykorzystując swoją wiedzę i erudycję oraz własne doświadczenia starają się nam przybliżyć bardzo ważny problem funkcjonowania organizacji non-profit we współczesnej gospodarce. Książka może też być cennym podręcznikiem dla szerokiego grona studentów i doktorantów zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania marketingowego.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. | ||||||
Hasła: | Instytucje nonprofit - marketing Podręczniki akademickie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 232 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 226-228. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)