Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing w organizacjach non-profit / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik.
Okładka pozycji Marketing w organizacjach non-profit

Marketing w organizacjach non-profit

Autor: Limański, Andrzej.




W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek "myślenia strategicznego" w organizacjach non-profit opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji.Pojęcie organizacji non-profit staje się także i u nas coraz bardziej popularne. Dobrze więc, że Autorzy - znani od lat jako wybitni specjaliści od marketingu - podjęli

się trudnego zadania przybliżenia szerszemu gronu czytelników wielu pojęć,definicji, charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów. Ten nowy typ organizacji przedkładającej motywację humanitarną nad ekonomiczną i zorientowanej na realizację celów społecznie użytecznych staje się nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. W celu funkcjonowania takich organizacji, a także ich rozwoju niezbędnym staje się przyjęcie dla nich orientacji marketingowej uwzględniającej zaspokojenie oczekiwań i potrzeb odbiorców, ale i umożliwiającej pozyskiwanie donatorów (darczyńców) wspierających ten typ działalności. Autorzy wykorzystując swoją wiedzę i erudycję oraz własne doświadczenia starają się nam przybliżyć bardzo ważny problem funkcjonowania organizacji non-profit we współczesnej gospodarce. Książka może też być cennym podręcznikiem dla szerokiego grona studentów i doktorantów zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania marketingowego.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Andrzej Limański, Ireneusz Drabik.
Hasła:Instytucje nonprofit - marketing
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007.
Opis fizyczny:232 s. : il. ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 226-228.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 42.268
Numer inw.: 42268
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 6540
Numer inw.: 6540
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing międzynarodowy  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy