Marketing banku
Autor: Grzywacz, Jacek.
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki.Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami
nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów.To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Jacek Grzywacz. | ||||||||||||||
Hasła: | Banki - marketing Podręczniki akademickie Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, copyright 2010. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 212 stron : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 207-212. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2010 r. | Powiązane zestawienia: | Banki – marketing | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 336
Numer inw.: 51027
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 50.213
Numer inw.: 50213
Dostępność: tylko na miejscu