Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania
wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski ; autorzy Małgorzata Bombol + [30 pozostałych]. | ||||||
Hasła: | Obsługa klienta Usługi - marketing Zarządzanie wiedzą Podręczniki | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Poltext, cop. 2010. | ||||||
Opis fizyczny: | 564, [1] s. : il. ; 25 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 557-560. | Powiązane zestawienia: | Obsługa klienta | Usługi Zarządzanie wiedzą Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)