Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Koniec dziennikarstwa, jakie znamy - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Koniec dziennikarstwa, jakie znamy : agregacja w mediach

Autor: Kreft, Jan.

Notka biograficzna



Koniec dziennikarstwa jakie znamy - opis wydawcyJeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy - pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym źródłem informacji, detronizując stacje telewizyjne, a w pełni zautomatyzowany Google News, największy na świecie agregator wiadomości z

serwisów informacyjnych, jest uznawany za bardziej godny zaufania niż owe serwisy. W cyberprzestrzeni blisko pięćdziesięciu miliardów stron internetowych i niezliczonych przejawów medialnej aktywności agregatory są największymi beneficjentami cyfrowej rewolucji, "nowego wspaniałego świata", w którym mówią tak liczni, a słuchanych jest tak niewielu - to także konsekwencja ekspansji botów i nowych gatekeeperów. "Jan Kreft, autor znanych medioznawcom i cenionych publikacji z zakresu analizy nowych mediów (m.in. Za fasadą społeczności), podejmuje w swojej monografii temat niezwykłej wagi, a jednocześnie słabo dostrzegany problem współczesnych mediów informacyjnych - kwestię gromadzenia i udostępniania materiałów internetowych typu dziennikarskiego. Problematyka agregatorów podjęta w niniejszej pracy jest jeszcze niemal niedostrzegana w światowej literaturze medioznawczej, a w polskiej - praktycznie nieobecna. Książka Jana Krefta stanowi pierwsze obszerne i wielowątkowe studium tej problematyki".Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-KlasaJan Kreft, dr hab., pracownik Uniwersytetu Jagiellońskiego (Katedra Zarządzania, Ekonomiki Mediów i Reklamy). Dyrektor Grupy Yellow, przewodniczący rady nadzorczej Polskiego Radia Gdańsk SA, zarządzający spółkami medialnymi, doradca w czołowych polskich spółkach. Wieloletni dziennikarz ekonomiczny. Autor ponad 70 publikacji naukowych, w tym książek: Za fasadą społeczności (2015), Ewolucja strategii transmedialnych korporacji transnarodowych (2012) i Gazety ogólnopolskie. Strategie marketingowe (2007). Strona autora: jankreft.pl

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jan Kreft.
Hasła:Fuzja przedsiębiorstw
Środki masowego przekazu - zarządzanie
Adres wydawniczy:Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2016.
Opis fizyczny:197, [1] s. : il. ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 177-197.
Powiązane zestawienia:Fuzja przedsiębiorstw
Środki masowego przekazu
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.344
Numer inw.: 55344
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kreft, Jan

Kreft, Jan

Jan Kreft - dr hab. profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego. Podstawowy obszar jego zainteresowań badawczych: zarządzanie tzw. nowymi mediami. Studia: Ekonomika i Organizacja Transportu Morskiego oraz Prawo na Uniwersytecie Gdańskim Sopot. Doktorat 2004 r. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego „Ocena strategii marketingowych na rynku codziennej prasy ogólnopolskiej". Tytuł doktora habilitowanego nauk humanistycznych na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego 2013 r.. Dyrektor Grupy Yellow, przewodniczący Rady Nadzorczej Radia Gdańsk SA, [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Władza misjonarzy : zmierzch i świt świeckiej religii w Dolinie Krzemowej  2Okładka książki  Władza platform : za fasadą Google, Facebooka i Spotify  3Okładka książki  Władza platform : za fasadą Google, Facebooka i Spotify  4Okładka książki  Za fasadą społeczności : elementy zarządzania nowymi mediami  5




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy