Rola pedagoga szkolnego w szkolnym systemie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Autor: Lewandowska-Kidoń, Teresa.
Rola pedagoga szkolnego w szkolnym systemie pomocy psychologiczno-pedagogicznej - opis wydawcyPublikacja, będąca próba połączenia refleksji teoretycznej i doświadczenia praktycznego autorek, stanowi kompendium wiedzy, które ukazuje warsztat pracy pedagoga w szerokim aspekcie podejmowanych przez niego zadań. Koncentrują się one wokół zagadnień związanych z pomocą psychologiczno-peagogiczną i wspomaganiem rozwoju ucznia w
warunkach szkolnych. Autorki maja nadzieję, że książka przyczyni się do pogłębienia wiedzy niezbędnej w pracy czynnych zawodowo pedagogów, a studentom ułatwi przygotowanie się do pełnienia tej odpowiedzialnej roli w przyszłości. Pozycja ta może być również inspiracją dla wszystkich, którzy pragną wspierać dzieci i młodzież w ich rozwoju.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Teresa Lewandowska-Kidoń, Barbara Kalinowska-Witek. | ||||||||
Hasła: | Pedagodzy szkolni Pedagodzy szkolni - praca - Polska Psychologia stosowana Psychologia wychowawcza Uczniowie - wychowanie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016. | ||||||||
Opis fizyczny: | 167 s. ; 25 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 151-167. | Powiązane zestawienia: | Pedagodzy | Psychologia wychowawcza Uczniowie - wychowanie Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.168
Numer inw.: 55168
Dostępność: tylko na miejscu