Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data
"Jak wykorzystać potencjał Big Data "
Autor: Błażewicz, Grzegorz.
Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data - opis wydawcyTrwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych.
Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy. Książka przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży. Co wyróżnia książkę?Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach. Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie - zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów. Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation.Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Grzegorz Błażewicz. | ||||||||
Seria: | E-marketing | ||||||||
Hasła: | Automatyzacja Baza danych E-mail marketing Internet Poczta elektroniczna Przetwarzanie danych | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2016. | ||||||||
Opis fizyczny: | 181 s. : il. kolor. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr., netogr. s. 177-181. | Powiązane zestawienia: | Baza danych | Internet Przetwarzanie danych Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.059
Numer inw.: 55059
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) E-marketing - PWN należy czytać w określonej kolejności:
Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big DataRewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data - opis wydawcyTrwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie [...] |
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientówContent marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - opis wydawcyNowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja [...] |