Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20161122111246001402 / Katalog / Szczegóły pozycji

Rewolucja z marketing automation - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data / Grzegorz Błażewicz.
Okładka pozycji Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data

Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data

"Jak wykorzystać potencjał Big Data "

Autor: Błażewicz, Grzegorz.




Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data - opis wydawcyTrwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych.

Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy. Książka przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży. Co wyróżnia książkę?Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach. Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie - zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów. Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation.Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Grzegorz Błażewicz.
Seria:E-marketing
Hasła:Automatyzacja
Baza danych
E-mail marketing
Internet
Poczta elektroniczna
Przetwarzanie danych
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2016.
Opis fizyczny:181 s. : il. kolor. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr., netogr. s. 177-181.
Powiązane zestawienia:Baza danych
Internet
Przetwarzanie danych
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.059
Numer inw.: 55059
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) E-marketing - PWN należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data Tom 1.9

Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data


Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data - opis wydawcyTrwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów Tom 2.9

Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów


Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - opis wydawcyNowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy