Satysfakcja klienta : strategia, pomiar, zarządzanie : koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
Autor: Nieżurawski, Lech
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta. Opisano funkcje i metody pomiaru satysfakcji klienta oraz przyczyny i skutki
błędów tego pomiaru. Przeanalizowano korzyści wynikające z prowadzenia badań satysfakcji klienta, a także przedstawiono granice w satysfakcjonowaniu jego potrzeb. Istotnym elementem opracowania jest zaprezentowanie głównych warunków skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji, czyli tzw. filarów. W publikacji podjęto również zagadnienia stysfakcji klienta w relacji do jakosci produktu i usług oraz lojalności. Zwrócono również uwagę na znaczenie wartości klienta dla organizcji. Tytułowe zagadnienie potraktowano jako istotne narzęzie tzw. wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji. Atrakcyjność ksiażki podwyższa część druga, prezentująca "case study" badań prowadzonych w zakresie satysfakcji klienta w Polsce. Studium przypadków dotyczy oceny zarządzania satysfakcją klienta w polskich przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego oraz oceny poziomu satysfakcji klienta jako determinanty kształtowania kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych. Na podstawie badań empirycznych zaprezentowano modelowe rozwiązania organizacji zarządzania satysfakcją klienta w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska. | ||||||||||
Hasła: | Obsługa klienta Satysfakcja konsumentów Podręczniki akademickie | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2010. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 406 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 379-395. | Przeznaczenie: | Książka adresowana jest do: biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędów administracji państwowej i samorządowej, towarzystw ubezpieczeń, pośredników ubezpieczeniowych, studentów wyższych uczelni, słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalających umiejętnosći kierwonicze i menedżerskie, szczególnie w zakresie tworzenia strategii organizacji zorientowanej na klienta. | Książka adresowana jest do: biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędów administracji państwowej i samorządowej, towarzystw ubezpieczeń, pośredników ubezpieczeniowych, studentów wyższych uczelni, słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalających umiejętnosći kierwonicze i menedżerskie, szczególnie w zakresie tworzenia strategii organizacji zorientowanej na klienta. Powiązane zestawienia: | Obsługa klienta | Satysfakcja konsumentów Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.915
Numer inw.: 49915
Dostępność: tylko na miejscu