Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją
Tyt. oryg.: "Branded customer service, ".
Autor: Barlow, Janelle
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na
pytania:Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?* Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?* Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?* Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?* Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Janelle Barlow, Paul Stewart ; przełożyła Anna Stelmach. | ||||||
Hasła: | Marketing partnerski Obsługa klienta | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. | ||||||
Opis fizyczny: | 236 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 227-229. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Obsługa klienta | Marketing partnerski Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.834
Numer inw.: 49834
Dostępność: tylko na miejscu