OpenGL
Tyt. oryg.: "OpenGL superbible, ".
Autor: Wright, Richard S.
W tym wyczerpującym podręczniku znajdziesz: praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki trójwymiarowej czasu rzeczywistego rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania, przekształcania i teksturowania geometrii wiedzę na temat pisania programów cieniujących, popartą praktycznymi przykładami opis technik programowania na różnych platformach — Windows (także Windows 7), Mac OS X, GNU/Linux, Unix — oraz układach
wbudowanych informacje na temat programowania przy użyciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urządzeń iPhone, iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przykładowymi programami) zaawansowane techniki buforowania, renderowanie w pełnej rozdzielczości przy użyciu buforów i tekstur zmiennoprzecinkowych możliwości przetwarzania fragmentów, czyli zarządzania końcową częścią potoku przetwarzania grafiki zaawansowane techniki cieniowania i zarządzania geometriąKompletny przewodnik po najpopularniejszej na świecie bibliotece do programowania grafiki trójwymiarowej OpenGL 3.3!Haemel NicholasSellers Graham
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak ; [tłumaczenie Wojciech Moch, Rafał Jońca, Marek Pętlicki]. | ||||||||
Seria: | Księga Eksperta | ||||||||
Hasła: | OpenGL Podręczniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. | ||||||||
Wydanie: | Wyd. 3. | ||||||||
Opis fizyczny: | 1078, [1] s. : il. ; 24 cm + CD ROM.Uwagi: | Indeks. | Powiązane zestawienia: | Informatyka | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)