No logo : bez przestrzeni, bez wyboru, bez pracy
Tyt. oryg.: "No logo : no space, no choice, no jobs,".
Autor: Klein, Naomi
No Logo, międzynarodowy bestseller, nazywany często biblią alterglobalistów. Kultowa książka ze wstępem przygotowanym przez Naomi Klein specjalnie z okazji dziesiątej rocznicy pierwszego wydania. Książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem krytyków ekspansywnego kapitalizmu. Teraz, gdy wciąż zmagamy się z kryzysem ekonomicznym, wnikliwa analiza naszego świata, którym
rządzą znane marki i wielkie korporacje, przeprowadzona przez Naomi Klein, jest bardziej aktualna niż kiedykolwiek. W równych częściach to analiza kulturowa, manifest polityczny i dziennikarskie expose, a także historia o buncie i samostanowieniu w naszym nowym omarkowanym świecie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Naomi Klein ; tł. Małgorzata Halaba, Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk. | ||||||
Hasła: | Antyglobalizm Firma (nazwa) - marketing Globalizacja - krytyka Znaki towarowe | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza, 2014. | ||||||
Opis fizyczny: | 522, [6] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 503-505. Indeks. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Klein, Naomi
kanadyjska dziennikarka, pisarka i działaczka społeczna. Naomi Klein jest reporterem w magazynach takich jak „Harper’s Magazine” czy „Rolling Stone”, pisze także felietony dla „The Nation” i „The Guardian”. Dodatkowo, jej artykuły pojawiają się również w „The New York Times”, „The Washington Post”, „Newsweek”, „Los Angeles Times”, „The Globe Mail”, „El País”, „l’Espresso” i „New Statesman” oraz wielu innych czasopismach. W 2004 Naomi Klein za swoje reportaże z wojny w Iraku dla „Harper’s Magazine” otrzymała nagrodę Jamesa Aronsona, [>>]