Marketing na rynku międzynarodowym
Autor: Grzegorczyk, Wojciech
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W książce zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych,
zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw, tych zwłaszcza, które prowadzą działalność na rynku zagranicznym.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Wojciech Grzegorczyk. | ||||||||
Hasła: | Marketing międzynarodowy Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2005. | ||||||||
Opis fizyczny: | 232 s. : rys., wykr. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 225-228. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 133
Numer inw.: 133
Dostępność: tylko na miejscu