Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych / Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec.
Okładka pozycji Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych

Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych

Autor: Grzegorczyk, Wojciech




fragment ze wstępu Obecnie jednym z czynników postaw nabywców jest technologia, jaką stosują banki dla obsługi swoich klientów. Współcześnie głównym elementem technologii jest Internet, który stwarza ewidentnie nowe możliwości kontaktu klienta z bankiem. Internet stał się jednym z rodzajów kanałów dystrybucji usług bankowych, może być wykorzystywany do realizacji badań marketingowych, a także do celów

komunikacji i promocji banku oraz jego oferty. Natomiast narzędziem umożliwiającym kontakt klienta z bankiem jest strona internetowa banku. Rozwój serwisów internetowych i ich różnych funkcji ma istotny wpływ na zachowania nabywcze klientów banków. W przypadku produktów bankowych pozwala on nabywcom na dokonywanie oceny instytucji finansowych, ich oferty, sposobu obsługi oraz wyboru produktu i banku. Podstawowe znaczenie ma tu funkcjonalność stron internetowych banków. Autorzy rozumieją ją jako zawarte na stronie informacje, narzędzia i mechanizmy pozwalające użytkownikowi na realizację poszczególnych czynności i rozwiązywanie problemów.Głównymi celami prezentowanej publikacji są: przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych, określenie obszarów funkcjonalności stron internetowych, ustalenie kryteriów, na podstawie których nastąpi ocena rozwoju i zmianfunkcjonalności tych stron, przedstawienie zmian zachodzących w funkcjonalności serwisów internetowych banków na przykładzie wybranych banków na polskim rynku bankowym.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec.
Hasła:Banki - strony WWW - Polska
Bankowe usługi detaliczne - Polska - od 1989 r.
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
Marketing elektroniczny
Adres wydawniczy:Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009.
Opis fizyczny:120, [11] s. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 118-120.
Powiązane zestawienia:Konsumenci (ekon.)
Marketing elektroniczny
Bankowe usługi detaliczne
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.435
Numer inw.: 49435
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing na rynku międzynarodowym  3Okładka książki  Marketing na rynku międzynarodowym  4




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy