Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Autor: Grzegorczyk, Wojciech
fragment ze wstępu Obecnie jednym z czynników postaw nabywców jest technologia, jaką stosują banki dla obsługi swoich klientów. Współcześnie głównym elementem technologii jest Internet, który stwarza ewidentnie nowe możliwości kontaktu klienta z bankiem. Internet stał się jednym z rodzajów kanałów dystrybucji usług bankowych, może być wykorzystywany do realizacji badań marketingowych, a także do celów
komunikacji i promocji banku oraz jego oferty. Natomiast narzędziem umożliwiającym kontakt klienta z bankiem jest strona internetowa banku. Rozwój serwisów internetowych i ich różnych funkcji ma istotny wpływ na zachowania nabywcze klientów banków. W przypadku produktów bankowych pozwala on nabywcom na dokonywanie oceny instytucji finansowych, ich oferty, sposobu obsługi oraz wyboru produktu i banku. Podstawowe znaczenie ma tu funkcjonalność stron internetowych banków. Autorzy rozumieją ją jako zawarte na stronie informacje, narzędzia i mechanizmy pozwalające użytkownikowi na realizację poszczególnych czynności i rozwiązywanie problemów.Głównymi celami prezentowanej publikacji są: przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych, określenie obszarów funkcjonalności stron internetowych, ustalenie kryteriów, na podstawie których nastąpi ocena rozwoju i zmianfunkcjonalności tych stron, przedstawienie zmian zachodzących w funkcjonalności serwisów internetowych banków na przykładzie wybranych banków na polskim rynku bankowym.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec. | ||||||||
Hasła: | Banki - strony WWW - Polska Bankowe usługi detaliczne - Polska - od 1989 r. Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. Marketing elektroniczny | ||||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 120, [11] s. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 118-120. | Powiązane zestawienia: | Konsumenci (ekon.) | Marketing elektroniczny Bankowe usługi detaliczne Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.435
Numer inw.: 49435
Dostępność: tylko na miejscu