Oswajanie inności w edukacji polonistycznej
Publikacja stanowi piąty tom znanej i cenionej w środowisku naukowym i nauczycielskim serii "Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej" i jest plonem konferencji naukowej. Wpisuje się w dialogiczno-kulturowy, w szczególności zaś międzykulturowy i regionalny, nurt edukacji polonistycznej i refleksji nad nią. Na tom składa się osiemnaście tekstów, zgrupowanych w IV częściach, od ujęć teoretycznych
(informacyjno-przeglądowych) - po praktyczne. Podejmują one różne aspekty zagadnienia, nie ograniczając się tylko do nauczania przedmiotowego na różnych etapach edukacyjnych, ale także obejmując integrację międzyprzedmiotową, nauczanie biblioteczne oraz glottodydaktykę.Autorzy odwołują się do dokumentów edukacyjnych, tekstów literackich, innych tekstów kultury, w tym multimediów.Z recenzji prof. dr hab. Barbary Bogołębskiej
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Barbary Myrdzik, Ewy Dunaj. | ||||||||
Seria: | Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej | ||||||||
Hasła: | Edukacja międzykulturowa - Polska Materiały konferencyjne | ||||||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2010. | ||||||||
Opis fizyczny: | 182 s. ; 24 cm. Uwagi: | Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej na temat: "Co oznacza dialog kultur w edukacji", 21-22.09.2008, Lublin. | Powiązane zestawienia: | Edukacja międzykulturowa | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.621
Numer inw.: 49621
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej należy czytać w określonej kolejności:
Oswajanie inności w edukacji polonistycznejPublikacja stanowi piąty tom znanej i cenionej w środowisku naukowym i nauczycielskim serii "Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej" i jest plonem konferencji naukowej. Wpisuje się w dialogiczno-kulturowy, w szczególności zaś międzykulturowy i regionalny, nurt edukacji polonistycznej i refleksji nad nią. Na tom składa się [...] |