Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Oswajanie inności w edukacji polonistycznej / pod red. Barbary Myrdzik, Ewy Dunaj.
Okładka pozycji Oswajanie inności w edukacji polonistycznej

Oswajanie inności w edukacji polonistycznej




Publikacja stanowi piąty tom znanej i cenionej w środowisku naukowym i nauczycielskim serii "Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej" i jest plonem konferencji naukowej. Wpisuje się w dialogiczno-kulturowy, w szczególności zaś międzykulturowy i regionalny, nurt edukacji polonistycznej i refleksji nad nią. Na tom składa się osiemnaście tekstów, zgrupowanych w IV częściach, od ujęć teoretycznych

(informacyjno-przeglądowych) - po praktyczne. Podejmują one różne aspekty zagadnienia, nie ograniczając się tylko do nauczania przedmiotowego na różnych etapach edukacyjnych, ale także obejmując integrację międzyprzedmiotową, nauczanie biblioteczne oraz glottodydaktykę.Autorzy odwołują się do dokumentów edukacyjnych, tekstów literackich, innych tekstów kultury, w tym multimediów.Z recenzji prof. dr hab. Barbary Bogołębskiej

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod red. Barbary Myrdzik, Ewy Dunaj.
Seria:Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej
Hasła:Edukacja międzykulturowa - Polska
Materiały konferencyjne
Adres wydawniczy:Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2010.
Opis fizyczny:182 s. ; 24 cm.
Uwagi:Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej na temat: "Co oznacza dialog kultur w edukacji", 21-22.09.2008, Lublin.
Powiązane zestawienia:Edukacja międzykulturowa
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.621
Numer inw.: 49621
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Oswajanie inności w edukacji polonistycznej Tom 1.9

Oswajanie inności w edukacji polonistycznej


Publikacja stanowi piąty tom znanej i cenionej w środowisku naukowym i nauczycielskim serii "Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej" i jest plonem konferencji naukowej. Wpisuje się w dialogiczno-kulturowy, w szczególności zaś międzykulturowy i regionalny, nurt edukacji polonistycznej i refleksji nad nią. Na tom składa się [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy