Zakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Tytuł oryginału : "Buy ology : truth and lies about why we buy,".
Autor: Lindström, Martin
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby
dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia. "Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle". Philip Kotler
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Martin Lindstrom ; [transl. Magdalena Zielińska]. | ||||||||||
Seria: | Punkty Przełomowe | ||||||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) Marketing - psychologia Neuropsychologia Popyt - psychologia Reklama - psychologia | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2009. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 205, [2] s. : il. ; 22 cm. Twórcy: | Zielińska, Magdalena. Tłumaczenie | Powiązane zestawienia: | Konsumenci (ekon.) | Marketing Neuropsychologia Reklama Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87
Sygnatura: 33
Numer inw.: 81633
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 70236
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 49896
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp nr 104
ul. Ludowa 4
tel. 22 840 29 01
Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 38679
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp nr 108
ul. Puławska 119
tel. 22 843 16 85
Sygnatura: 33
Numer inw.: 34855
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
BD nr XXX
ul. Melsztyńska 4
tel. 22 849 37 98
Sygnatura: 33
Numer inw.: 48657
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.478
Numer inw.: 49478
Dostępność: tylko na miejscu
Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Punkty Przełomowe należy czytać w określonej kolejności:
Zakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemyRewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne [...] |