Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160223113239086262 / Katalog / Szczegóły pozycji

Zakupologia - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy / Martin Lindstrom ; [transl. Magdalena Zielińska].
Okładka pozycji Zakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Zakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Tytuł oryginału : "Buy ology : truth and lies about why we buy,".

Autor: Lindström, Martin




Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby

dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia. "Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle". Philip Kotler

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Martin Lindstrom ; [transl. Magdalena Zielińska].
Seria:Punkty Przełomowe
Hasła:Konsumenci (ekon.)
Marketing - psychologia
Neuropsychologia
Popyt - psychologia
Reklama - psychologia
Adres wydawniczy:Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2009.
Opis fizyczny:205, [2] s. : il. ; 22 cm.
Twórcy:Zielińska, Magdalena. Tłumaczenie

Powiązane zestawienia:Konsumenci (ekon.)
Marketing
Neuropsychologia
Reklama
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87

Sygnatura: 33
Numer inw.: 81633
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 70236
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 49896
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp nr 104
ul. Ludowa 4
tel. 22 840 29 01

Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 38679
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp nr 108
ul. Puławska 119
tel. 22 843 16 85

Sygnatura: 33
Numer inw.: 34855
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

BD nr XXX
ul. Melsztyńska 4
tel. 22 849 37 98

Sygnatura: 33
Numer inw.: 48657
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.478
Numer inw.: 49478
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Punkty Przełomowe należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Zakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Tom 1.9

Zakupologia : prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy


Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy