Zarządzanie marketingowo-logistyczne w tworzeniu wartości produktu
Coraz bardziej widoczne w praktyce zacieranie się granic między działaniami marketingowymi i logistycznymi sprawia, że umiejętne wiązanie problematyki zarządzania marketingowego i logistyki, traktowanych zwykle jako odrębne obszary wiedzy, staje się bardzo aktualnym wyzwaniem. Wysiłki producentów, dystrybutorów i detalistów koncentrujące się na zdobywaniu klienta i zapewnieniu satysfakcjonującej go obsługi nie mogą
obecnie przynosić dobrych efektów bez powiązania działań marketingowych z logistyką. Wynika to z faktu, że o konkurencyjności rynkowej firmy zaczyna w coraz większym stopniu decydować szeroko rozumiana jakość, której źródłem jest nie tylko sam produkt, lecz także towarzyszące jego oferowaniu procesy.Bez odpowiedniego zarządzania marketingowo-logistycznego trudno oczekiwać sprawnego funkcjonowania firmy na rynku. W tym kontekście, na tle różnorodnych koncepcji marketingowych i logistycznych, książka stanowi interesującą propozycję zintegrowanego ujęcia tych zagadnień. Kluczowe kwestie, stanowiące jego tematyczną kanwę, to: konkurencyjność, jakość, marka oraz tworzenie wartości produktu. Z recenzji dr. hab. Szczepana Figiela, prof. UWM
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. Sylwester Makarski ; zespół aut. Sylwester Makarski [et al.]. | ||||||||
Seria: | Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania : nr 7 | ||||||||
Hasła: | Logistyka gospodarcza Marketing Zarządzanie jakością | ||||||||
Adres wydawniczy: | Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2010. | ||||||||
Opis fizyczny: | 237, [1] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 226-[238]. | Powiązane zestawienia: | Logistyka gospodarcza | Marketing Zarządzanie jakością Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 005
Numer inw.: 50678
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.467
Numer inw.: 49467
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania należy czytać w określonej kolejności:
Tom 7 Zarządzanie marketingowo-logistyczne w tworzeniu wartości produktuCoraz bardziej widoczne w praktyce zacieranie się granic między działaniami marketingowymi i logistycznymi sprawia, że umiejętne wiązanie problematyki zarządzania marketingowego i logistyki, traktowanych zwykle jako odrębne obszary wiedzy, staje się bardzo aktualnym wyzwaniem. Wysiłki producentów, dystrybutorów i detalistów [...] |