Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160222163704053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zarządzanie marketingowo-logistyczne w tworzeniu wartości produktu / red. Sylwester Makarski ; zespół aut. Sylwester Makarski [et al.].
Okładka pozycji Zarządzanie marketingowo-logistyczne w tworzeniu wartości produktu

Zarządzanie marketingowo-logistyczne w tworzeniu wartości produktu




Coraz bardziej widoczne w praktyce zacieranie się granic między działaniami marketingowymi i logistycznymi sprawia, że umiejętne wiązanie problematyki zarządzania marketingowego i logistyki, traktowanych zwykle jako odrębne obszary wiedzy, staje się bardzo aktualnym wyzwaniem. Wysiłki producentów, dystrybutorów i detalistów koncentrujące się na zdobywaniu klienta i zapewnieniu satysfakcjonującej go obsługi nie mogą

obecnie przynosić dobrych efektów bez powiązania działań marketingowych z logistyką. Wynika to z faktu, że o konkurencyjności rynkowej firmy zaczyna w coraz większym stopniu decydować szeroko rozumiana jakość, której źródłem jest nie tylko sam produkt, lecz także towarzyszące jego oferowaniu procesy.Bez odpowiedniego zarządzania marketingowo-logistycznego trudno oczekiwać sprawnego funkcjonowania firmy na rynku. W tym kontekście, na tle różnorodnych koncepcji marketingowych i logistycznych, książka stanowi interesującą propozycję zintegrowanego ujęcia tych zagadnień. Kluczowe kwestie, stanowiące jego tematyczną kanwę, to: konkurencyjność, jakość, marka oraz tworzenie wartości produktu. Z recenzji dr. hab. Szczepana Figiela, prof. UWM

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. Sylwester Makarski ; zespół aut. Sylwester Makarski [et al.].
Seria:Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania : nr 7
Hasła:Logistyka gospodarcza
Marketing
Zarządzanie jakością
Adres wydawniczy:Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2010.
Opis fizyczny:237, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 226-[238].
Powiązane zestawienia:Logistyka gospodarcza
Marketing
Zarządzanie jakością
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 005
Numer inw.: 50678
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.467
Numer inw.: 49467
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie marketingowo-logistyczne w tworzeniu wartości produktu Tom 7
Tom 7

Zarządzanie marketingowo-logistyczne w tworzeniu wartości produktu


Coraz bardziej widoczne w praktyce zacieranie się granic między działaniami marketingowymi i logistycznymi sprawia, że umiejętne wiązanie problematyki zarządzania marketingowego i logistyki, traktowanych zwykle jako odrębne obszary wiedzy, staje się bardzo aktualnym wyzwaniem. Wysiłki producentów, dystrybutorów i detalistów [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy