Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach / David Meerman Scott ; przeł. Agata Błaż.
Okładka pozycji Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Tyt. oryg.: "New rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content and storytelling to grow your business,".

Autor: Scott, David Meerman.

Notka biograficzna



Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, "asystentów klienta" atakujących nas

zaraz po wejściu do sklepu. "Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?" chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach - i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:David Meerman Scott ; przeł. Agata Błaż.
Hasła:2001-
Techniki sprzedaży
Poradniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015.
Opis fizyczny:339 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Tyt. oryg.: "The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content and storytelling to grow your business" 2014.
Powiązane zestawienia:Techniki sprzedaży
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 68
Aleje Niepodległości 82
tel. 22 844 70 59

Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 44548
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 54.113
Numer inw.: 54113
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Scott, David Meerman

Scott, David Meerman

David Meerman Scott to amerykański strateg marketingowy online i autor kilku książek o marketingu, w tym The New Rules of Marketing PR. Ideologia Scotta „nowe zasady marketingu i PR” jest taka, że ​​marketing i public relations są znacznie inne w Internecie niż w mediach głównego nurtu. Mówi, że „stare zasady” mediów głównego nurtu które, jak twierdzi, nie działają w sieci dotyczą „kontrolowania wiadomości”, a jedynym sposobem na przekazanie wiadomości do domeny publicznej za pomocą mediów głównego nurtu jest zakup drogiej reklamy lub błagaj media, żeby [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy