Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Tyt. oryg.: "New rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content and storytelling to grow your business,".
Autor: Scott, David Meerman.
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, "asystentów klienta" atakujących nas
zaraz po wejściu do sklepu. "Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?" chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach - i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | David Meerman Scott ; przeł. Agata Błaż. | ||||||||
Hasła: | 2001- Techniki sprzedaży Poradniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015. | ||||||||
Opis fizyczny: | 339 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Tyt. oryg.: "The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content and storytelling to grow your business" 2014. | Powiązane zestawienia: | Techniki sprzedaży | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. nr 68
Aleje Niepodległości 82
tel. 22 844 70 59
Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 44548
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 54.113
Numer inw.: 54113
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Scott, David Meerman
David Meerman Scott to amerykański strateg marketingowy online i autor kilku książek o marketingu, w tym The New Rules of Marketing PR. Ideologia Scotta „nowe zasady marketingu i PR” jest taka, że marketing i public relations są znacznie inne w Internecie niż w mediach głównego nurtu. Mówi, że „stare zasady” mediów głównego nurtu które, jak twierdzi, nie działają w sieci dotyczą „kontrolowania wiadomości”, a jedynym sposobem na przekazanie wiadomości do domeny publicznej za pomocą mediów głównego nurtu jest zakup drogiej reklamy lub błagaj media, żeby [>>]