Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Nowe zasady marketingu i PR - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / David Meerman ; przełożyła Marta Werbanowska.
Okładka pozycji Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy

Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy

Tytuł oryginału: "The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly,".

Autor: Scott, David Meerman.

Notka biograficzna



W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.Dzięki lekturze tej książki można poznać nowe zasady komunikacji i

dowiedzieć się m.in.: jak stworzyć stronę internetową, która zwróci uwagę naszych potencjalnych odbiorców, jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy, jak wykorzystać blog, podcasting czy wideo w relacjach z klientem, jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy, jak tworzyć skuteczny plan marketingowy i PR.Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:David Meerman ; przełożyła Marta Werbanowska.
Hasła:Internet
Marketing elektroniczny
Public relations
Poradniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009.
Opis fizyczny:283 s. ; 25 cm.
Uwagi:Tyt. oryg.: "The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly" 2007. Indeks.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe. .
Twórcy:Werbanowska, Marta. Tłumaczenie

Przeznaczenie:To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.
To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 339
Numer inw.: 50087
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 11579
Numer inw.: 11579
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Scott, David Meerman

Scott, David Meerman

David Meerman Scott to amerykański strateg marketingowy online i autor kilku książek o marketingu, w tym The New Rules of Marketing PR. Ideologia Scotta „nowe zasady marketingu i PR” jest taka, że ​​marketing i public relations są znacznie inne w Internecie niż w mediach głównego nurtu. Mówi, że „stare zasady” mediów głównego nurtu które, jak twierdzi, nie działają w sieci dotyczą „kontrolowania wiadomości”, a jedynym sposobem na przekazanie wiadomości do domeny publicznej za pomocą mediów głównego nurtu jest zakup drogiej reklamy lub błagaj media, żeby [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy