Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly,".
Autor: Scott, David Meerman.
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.Dzięki lekturze tej książki można poznać nowe zasady komunikacji i
dowiedzieć się m.in.: jak stworzyć stronę internetową, która zwróci uwagę naszych potencjalnych odbiorców, jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy, jak wykorzystać blog, podcasting czy wideo w relacjach z klientem, jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy, jak tworzyć skuteczny plan marketingowy i PR.Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | David Meerman ; przełożyła Marta Werbanowska. | ||||||||||||
Hasła: | Internet Marketing elektroniczny Public relations Poradniki | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 283 s. ; 25 cm. Uwagi: | Tyt. oryg.: "The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, and online media to reach your buyers directly" 2007. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. . | Twórcy: | Werbanowska, Marta. Tłumaczenie | Przeznaczenie: | To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości. | To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości. Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Scott, David Meerman
David Meerman Scott to amerykański strateg marketingowy online i autor kilku książek o marketingu, w tym The New Rules of Marketing PR. Ideologia Scotta „nowe zasady marketingu i PR” jest taka, że marketing i public relations są znacznie inne w Internecie niż w mediach głównego nurtu. Mówi, że „stare zasady” mediów głównego nurtu które, jak twierdzi, nie działają w sieci dotyczą „kontrolowania wiadomości”, a jedynym sposobem na przekazanie wiadomości do domeny publicznej za pomocą mediów głównego nurtu jest zakup drogiej reklamy lub błagaj media, żeby [>>]