Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20151116151053070555 / Katalog / Szczegóły pozycji

Jak zarabiać w Internecie - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Jak zarabiać w Internecie : praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na realne pieniądze / Tomasz Bonek, Marta Smaga.
Okładka pozycji Jak zarabiać w Internecie : praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na realne pieniądze

Jak zarabiać w Internecie : praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na realne pieniądze

"Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na realne pieniądze "

Autor: Bonek, Tomasz.




Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe.

Autorzy przedstawiają bieżące

trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję.
Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.:
- jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę,
- jak mierzyć oglądalność witryny,
- jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci,
- jak zarabiać na sprzedaży online,
- jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie,
- na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.

Książka będzie przydatna przedsiębiorcom, pracownikom zajmującym się marketingiem i promocją, blogerom, osobom prowadzącym fora lub tematyczne serwisy internetowe oraz wszystkim tym, którzy chcą zacząć zarabiać przez internet.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Tomasz Bonek, Marta Smaga.
Hasła:Handel elektroniczny
Marketing elektroniczny
Poradniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer, 2015.
Opis fizyczny:206 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Indeks.
Przeznaczenie:Dla przedsiębiorców, pracowników zajmujących się marketingiem i promocją, blogerów oraz osób prowadzących fora lub tematyczne serwisy internetowe.
Dla przedsiębiorców, pracowników zajmujących się marketingiem i promocją, blogerów oraz osób prowadzących fora lub tematyczne serwisy internetowe.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. 1. Jak założyć serwis internetowy lub stronę i ile to kosztuje
  2. Wybór i zakup domeny
  3. Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa
  4. Co to jest CMS
  5. Jak zaprojektować własną witrynę
  6. Jak stworzyć witrynę przyjazną urządzeniom mobilnym
  7. 2. Strona przedsiębiorstwa a portal sprzedażowy
  8. Co powinno się znaleźć na internetowej wizytówce firmy
  9. Co to jest newsletter
  10. Co to jest blog firmowy i jak go pisać
  11. 3. Jak mierzyć oglądalność witryny i co wiadomo o jej użytkownikach
  12. Jak mierzy się oglądalność strony internetowej
  13. Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony
  14. Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej
  15. Dla kogo Google Analytics
  16. Dla kogo gemiusTraffic
  17. Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics
  18. Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników
  19. 4. SEO i SEM, czyli jak być widocznym w wyszukiwarce Google
  20. Na czym polega marketing w wyszukiwarkach
  21. Dlaczego Google
  22. Czym jest pozycjonowanie strony internetowej
  23. Czym jest Page Authority
  24. Jak pozyskiwać linki dla strony internetowej
  25. Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce
  26. Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej
  27. Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google
  28. Czym jest black hat SEO
  29. Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania
  30. Czy warto reklamować się w Google
  31. Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google
  32. Jak optymalizować kampanię w Google Adwords
  33. 5. Jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep
  34. Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie
  35. Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać
  36. Czym jest marketing szeptany
  37. Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych
  38. W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym
  39. Jak zorganizować konkurs w internecie
  40. Czy promować firmę za pomocą bloga eksperckiego
  41. Jak prowadzić internetowe centrum prasowe
  42. Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych
  43. Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie
  44. 6. Jak efektywnie reklamować się w sieci
  45. Jakie są zalety reklamy internetowej
  46. Jakie są rodzaje reklam internetowych
  47. Jakie są modele emisji reklam internetowych
  48. Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych
  49. Jak efektywność kampanii mierzą wydawcy
  50. Jakie są formy reklamy display
  51. Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy
  52. Jak działa marketing efektywnościowy
  53. Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze
  54. Jakie możliwości daje remarketing
  55. Czy warto kupować reklamę wideo
  56. Jak się kupuje reklamę w internecie
  57. Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy
  58. Jak rozwija się rynek reklamy internetowej
  59. 7. Promocja firmy w mediach społecznościowych
  60. Na czym polega siła mediów społecznościowych
  61. W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym
  62. Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów
  63. Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym
  64. 8. Jak zarabiać na sprzedaży online
  65. Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy
  66. Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego
  67. Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep
  68. Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym
  69. Jak monitorować statystyki sprzedaży
  70. Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym
  71. Jak promować sklep internetowy
  72. Jak reklamować się w porównywarkach cen
  73. Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży
  74. Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro
  75. Jak rozwija się handel internetowy w Polsce
  76. 9. Sprzedaż produktów i usług finansowych sposobem na zarabianie w internecie
  77. Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym online
  78. Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej
  79. Dlaczego klienci kupują u pośredników
  80. Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach!
  81. 10. Jak sprawdzić oglądalność innych witryn
  82. Co pokazuje megapanel PBI/GEMIUS
  83. Jak inaczej niż przez megapanel sprawdzić oglądalność witryny
  84. 11. Prawo a biznes w internecie - na co należy zwrócić szczególną uwagę
  85. Jak założyć firmę działającą w internecie
  86. Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny
  87. Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 35
ul. Narbutta 47
tel. 22 849 63 56

Sygnatura: Archiwum: 33
Numer inw.: 55990
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Biznes na Facebooku i nie tylko : praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych  1Okładka książki  Chemia śmierci : zbrodnie w najtajniejszym obozie III Rzeszy  2Okładka książki  Internet dla seniora : praktyczny poradnik dla stawiających pierwsze kroki w sieci  3Okładka książki  Komando śmierci : ostatnia tajemnica KL Gross-Rosen i Kloster Leubus  4Okładka książki  Lubiąż : klasztor mrocznych tajemnic  5Okładka książki  Ludzie na mydło : mit, w który uwierzyliśmy  6Okładka książki  Przeklety skarb :opowieść o klejnotach wartych 100 mln dolarów, które w PRL wyrzucono na śmietnik  7Okładka książki  Set Maat : siedlisko prawdy : wędrówki po Egipcie, Izraelu, Jordanii i Maroku  8Okładka książki  Zaginione złoto Hitlera : bezpieka PRL na tropie skarbu Festung Breslau  9




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy