Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20130927190539094956 / Katalog / Szczegóły pozycji

Biznes na Facebooku i nie tylko - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Biznes na Facebooku i nie tylko : praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych / Tomasz Bonek, Marta Smaga.
Okładka pozycji Biznes na Facebooku i nie tylko : praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych

Biznes na Facebooku i nie tylko : praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych

Autor: Bonek, Tomasz.




Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy

udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, marketing i PR w mediach społecznościowych,- reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, prowadzenie dobrego fanpage`u a na Facebooku, konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, metody promocji w społecznościach profesjonalistów, marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, prawo autorskie a publikacje w internecie.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Tomasz Bonek, Marta Smaga.
Hasła:Facebook
Marketing elektroniczny
Marketing społecznościowy
Portal społecznościowy
Poradniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013.
Opis fizyczny:177 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Indeks.
Przeznaczenie:To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką.
To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką.
Powiązane zestawienia:Marketing elektroniczny
Portal społecznościowy
Marketing społecznościowy
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Zamiast wstępu. Rewolucja mediów społecznościowych
  2. 1. Media społecznościowe - nie tylko Facebook i NK
  3. Czym są media społecznościowe?
  4. Rodzaje mediów społecznościowych
  5. Popularność mediów społecznościowych
  6. Jak internauci korzystają z mediów społecznościowych?
  7. Czy dziś możliwy jest marketing i PR bez mediów społecznościowych?
  8. 2. Jak reklamować się w internecie?
  9. Formy reklamy internetowej
  10. Jakie są modele rozliczeń za emisję reklamy?
  11. Jak wybrać właściwą metodę promocji?
  12. Jak badać skuteczność reklamy online?
  13. 3. Promocja na Facebooku - dla kogo, kiedy, jak?
  14. Jakie cele można osiągnąć dzięki Facebookowi?
  15. Jak wykorzystać Facebook do wprowadzenia nowego produktu?
  16. Jak przeprowadzić kampanię teaserową?
  17. Jak wykorzystać Facebook przy rebrandingu marki?
  18. Kiedy lepiej zapomnieć o Facebooku?
  19. 4. Jak na Facebooku prowadzić dobry fanpage?
  20. Czym jest fanpage?
  21. Jak prowadzić dobry fanpage?
  22. Jak zdobyć fanów i ich angażować?
  23. Co to jest Edge Rank?
  24. Co to jest quality social?
  25. Statystyki profilu
  26. 5. Konkursy, aplikacje, reklamy - jak promować profil na Facebooku?
  27. Jak stworzyć dobrą aplikację?
  28. Jak zorganizować konkurs na Facebooku?
  29. Jak kupować reklamę na Facebooku?
  30. Jak na Facebooku dotrzeć do wąskiej grupy docelowej?
  31. 6. Sytuacje kryzysowe na Facebooku - jak ich unikać, jak wychodzić z twarzą?
  32. Jak unikać sytuacji kryzysowych?
  33. Jakie skutki może mieć protest internautów na Facebooku?
  34. Jak prowadzić komunikację, by uniknąć kryzysu?
  35. 7. Jak promować się na NK?
  36. Czy warto promować się na NK?
  37. Jak prowadzić grupę oficjalną?
  38. Jakie formy reklamy są dostępne na NK?
  39. Jak w niestandardowy sposób zareklamować się na NK?
  40. 8. Jak promować się w społecznościach profesjonalistów?
  41. Jaki potencjał mają społeczności specjalistów?
  42. Jakie formy reklamy są dostępne na GoldenLine?
  43. Jak promować się w grupach tematycznych GoldenLine?
  44. Jakie formy reklamy są dostępne na LinkedIn?
  45. Jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
  46. Jakie kampanie niestandardowe można przeprowadzić w LinkedIn?
  47. 9. Gdzie jeszcze warto być obecnym?
  48. YouTube - wideo w sieci to potęga
  49. Twitter - mikroblogi to raczej przyszłość
  50. Google+ - potencjał (jeszcze) niewykorzystany
  51. Pinterest - znaki zapytania
  52. Wykop - dzięki niemu zdobędziesz ruch
  53. 10. Jak w mediach społecznościowych działa marketing szeptany i wirusowy?
  54. Czym jest marketing szeptany?
  55. Jak o opinię powinien dbać sklep internetowy?
  56. Czym jest marketing wirusowy?
  57. 11. Jak prowadzić blog firmowy?
  58. Czym są blogi?
  59. Jak założyć blog?
  60. Po co firmie blog?
  61. 12. Jak promować się na blogach?
  62. Jakie są możliwości promowania się w blogosferze?
  63. Niestandardowe akcje promocyjne na blogach
  64. Konkursy na blogach
  65. Jak współpracować z blogerem?
  66. 13. Jak badać skuteczność działań promocyjnych w mediach społecznościowych?
  67. Jak bada się efekty promocji online?
  68. Z jakich narzędzi korzystać do monitoringu działań w mediach społecznościowych?
  69. 14. Kto ponosi odpowiedzialność za komentarze na forum internetowym oraz na Facebooku?
  70. Przykłady z życia
  71. 15. Prawo autorskie a publikacje w internecie
  72. Czym jest utwór?
  73. Prawo autorskie a fanpage
  74. Dozwolony użytek
  75. Skutki bezprawnej publikacji utworu na fanpage`u
  76. Kto może żądać zapłaty wynagrodzenia?
  77. Licencje Creative Commons
  78. Podsumowanie
  79. 16. Co dalej z czołówką mediów społecznościowych w Polsce?
  80. Facebook: lider nadal na plusie
  81. NK: zmierzch dawnego lidera
  82. G+ pod znakiem zapytania
  83. Konkurencja na obrzeżach

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 52.757
Numer inw.: 52757
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Chemia śmierci : zbrodnie w najtajniejszym obozie III Rzeszy  1Okładka książki  Internet dla seniora : praktyczny poradnik dla stawiających pierwsze kroki w sieci  2Okładka książki  Jak zarabiać w Internecie : praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na realne pieniądze  3Okładka książki  Komando śmierci : ostatnia tajemnica KL Gross-Rosen i Kloster Leubus  4Okładka książki  Lubiąż : klasztor mrocznych tajemnic  5Okładka książki  Ludzie na mydło : mit, w który uwierzyliśmy  6Okładka książki  Przeklety skarb :opowieść o klejnotach wartych 100 mln dolarów, które w PRL wyrzucono na śmietnik  7Okładka książki  Set Maat : siedlisko prawdy : wędrówki po Egipcie, Izraelu, Jordanii i Maroku  8Okładka książki  Zaginione złoto Hitlera : bezpieka PRL na tropie skarbu Festung Breslau  9




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy