Sztuka budowania lojalności klienta
Tytuł oryginału: "HBR on increasing customer loyalty, ".
Autor: Gabryelska, Urszula.
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. Powszechne przekonania bywają jednak błędne. Zanim
więc: zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy, opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów, poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów, zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania oświadczeniem klientów. przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Redaktor prowadzący Urszula Gabryelska ; tłumaczenie Zespól Tłumaczy Harvard Business Reviev Polska. | ||||||||||
Seria: | HBR on | ||||||||||
Hasła: | Lojalność konsumentów Poradniki | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : ICAN Institute, copyright 2013. | ||||||||||
Opis fizyczny: | V, [3], 191 stron : ilustracje ; 22 cm. Uwagi: | Nazwy aut. na s. 183-184. Na okł. i grzb. tyt. czas.: Harvard Business Review Polska. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. | Powiązane zestawienia: | Lojalność konsumentów | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 659
Numer inw.: 66699
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 53.963
Numer inw.: 53963
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) HBR on należy czytać w określonej kolejności:
Sztuka budowania lojalności klientaKażdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. [...] |