Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20150914153529001402 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Sztuka budowania lojalności klienta / Redaktor prowadzący Urszula Gabryelska ; tłumaczenie Zespól Tłumaczy Harvard Business Reviev Polska.
Okładka pozycji Sztuka budowania lojalności klienta

Sztuka budowania lojalności klienta

Tytuł oryginału: "HBR on increasing customer loyalty, ".

Autor: Gabryelska, Urszula.




Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. Powszechne przekonania bywają jednak błędne. Zanim

więc: zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy, opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów, poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów, zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania oświadczeniem klientów. przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Redaktor prowadzący Urszula Gabryelska ; tłumaczenie Zespól Tłumaczy Harvard Business Reviev Polska.
Seria:HBR on
Hasła:Lojalność konsumentów
Poradniki
Adres wydawniczy:Warszawa : ICAN Institute, copyright 2013.
Opis fizyczny:V, [3], 191 stron : ilustracje ; 22 cm.
Uwagi:Nazwy aut. na s. 183-184. Na okł. i grzb. tyt. czas.: Harvard Business Review Polska. Indeks.
Forma gatunek:Książki.
Powiązane zestawienia:Lojalność konsumentów
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 659
Numer inw.: 66699
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 53.963
Numer inw.: 53963
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) HBR on należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Sztuka budowania lojalności klienta Tom 1.9

Sztuka budowania lojalności klienta


Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy