Perswazja w sprzedaży
Autor: Zatwarnicka-Madura, Beata.
W książce mowa jest o perswazji w sprzedaży osobistej, a więc w tych formach sprzedaży, które związane są z bezpośrednim, interpersonalnym kontaktem sprzedawcy z nabywcą. Skuteczność różnych form sprzedaży osobistej uzależniona jest w dużej mierze od umiejętności perswadowania.
Odpowiedzialność: | Beata Zatwarnicka-Madura. | ||||||||||
Seria: | HR | ||||||||||
Hasła: | Perswazja Techniki sprzedaży Podręczniki akademickie | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2010. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 109 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 105-109. | Przeznaczenie: | Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, handlu, menadżerów i handlowców. | Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, handlu, menadżerów i handlowców. Powiązane zestawienia: | Perswazja | Techniki sprzedaży Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 49.010
Numer inw.: 49010
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) HR - CeDeWu należy czytać w określonej kolejności:
Perswazja w sprzedażyW książce mowa jest o perswazji w sprzedaży osobistej, a więc w tych formach sprzedaży, które związane są z bezpośrednim, interpersonalnym kontaktem sprzedawcy z nabywcą. Skuteczność różnych form sprzedaży osobistej uzależniona jest w dużej mierze od umiejętności perswadowania. |