Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Perswazja w sprzedaży / Beata Zatwarnicka-Madura.
Okładka pozycji Perswazja w sprzedaży

Perswazja w sprzedaży

Autor: Zatwarnicka-Madura, Beata.




W książce mowa jest o perswazji w sprzedaży osobistej, a więc w tych formach sprzedaży, które związane są z bezpośrednim, interpersonalnym kontaktem sprzedawcy z nabywcą. Skuteczność różnych form sprzedaży osobistej uzależniona jest w dużej mierze od umiejętności perswadowania.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Beata Zatwarnicka-Madura.
Seria:HR
Hasła:Perswazja
Techniki sprzedaży
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2010.
Opis fizyczny:109 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 105-109.
Przeznaczenie:Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, handlu, menadżerów i handlowców.
Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, handlu, menadżerów i handlowców.
Powiązane zestawienia:Perswazja
Techniki sprzedaży
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.010
Numer inw.: 49010
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) HR - CeDeWu należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Perswazja w sprzedaży Tom 1.9

Perswazja w sprzedaży


W książce mowa jest o perswazji w sprzedaży osobistej, a więc w tych formach sprzedaży, które związane są z bezpośrednim, interpersonalnym kontaktem sprzedawcy z nabywcą. Skuteczność różnych form sprzedaży osobistej uzależniona jest w dużej mierze od umiejętności perswadowania.

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy