Dzień Kobiet w mediach : międzynarodowe studium porównawcze
Problematyka książki Dzień Kobiet w mediach. Międzynarodowe studium porównawcze odnosi się do badań mediów (telewizji i prasy). Celem poznawczym były strategie prezentacji obchodów 8 marca przez stacje telewizyjne w wieczornych serwisach informacyjnych w okresie rejestracji obejmującym tydzień 4 - 9 marca 2005 roku oraz strategie, do których odwołała się prasa relacjonując wydarzenia związane z Międzynarodowym Dniem Kobiet.
Odpowiedzialność: | red. nauk. Lucyna Kopciewicz. | ||||||||
Seria: | Gender/Queer Studies | ||||||||
Hasła: | 2001- Dzień Kobiet - a środki masowego przekazu Kobieta - a środki masowego przekazu Środki masowego przekazu - socjologia - 21 w. | ||||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo"Wschód-Zachód", 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 218 s. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 197-205 i przy pracach. Indeks. Tekst częśc. tł. z różnych jęz. Streszcz. ang. | Powiązane zestawienia: | Środki masowego przekazu - socjologia | Kobieta Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.963
Numer inw.: 48963
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Gender / Queer Studies należy czytać w określonej kolejności:
Teatr płci : eseje z socjologii gender |
Dzień Kobiet w mediach : międzynarodowe studium porównawczeProblematyka książki Dzień Kobiet w mediach. Międzynarodowe studium porównawcze odnosi się do badań mediów (telewizji i prasy). Celem poznawczym były strategie prezentacji obchodów 8 marca przez stacje telewizyjne w wieczornych serwisach informacyjnych w okresie rejestracji obejmującym tydzień 4 - 9 marca 2005 roku oraz strategie, do [...] |