Projektowanie opakowań
Autor: Stewart, Bill
Książka opisuje zjawiska najważniejsze dla procesu projektowania opakowań. Omawia jego kolejne etapy od badania rynku, poprzez powstanie koncepcji artystycznej, aż do technologii i produkcji. Prezentuje wzornictwo opakowań na tle zachodzących zmian społecznych, ekonomicznych i technologicznych. Podkreśla znaczenie brandingu i pokazuje, na czym polega rola projektanta działającego na tym polu.Świetna publikacja dla projektantów-praktyków, grafików, studentów grafiki i wzornictwa przemysłowego.
Odpowiedzialność: | Bill Stewart ; [tł. z ang. Dorota Dziewońska]. | ||||||||
Seria: | Projektowanie | ||||||||
Hasła: | Opakowania - projekty Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 224 s. : il., fot. ; 26 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 218-219. - Indeks. | Powiązane zestawienia: | Opakowania | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48706
Numer inw.: 48706
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Projektowanie / Wydawnictwo Naukowe PWN należy czytać w określonej kolejności:
Projektowanie wnętrzKsiążka odłania funkcjonowanie i wszelkie aspekty branży projektowania wnętrz. Koncentruje się nie tylko na zagadnieniu tworzenia projektu i prcesie jego realizacji od początku do końca, ale także na relacjach z klientem i dopasowaniu wnętrz do jego oczekiwań. Na początku ukazano historyczny aspekt projektowania wnętrz i zmainy [...] |
Projektowanie opakowańKsiążka opisuje zjawiska najważniejsze dla procesu projektowania opakowań. Omawia jego kolejne etapy od badania rynku, poprzez powstanie koncepcji artystycznej, aż do technologii i produkcji. Prezentuje wzornictwo opakowań na tle zachodzących zmian społecznych, ekonomicznych i technologicznych. Podkreśla znaczenie brandingu i pokazuje, na [...] |