Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa / redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona ; autor Tomasz Dąbrowski [et al.].
Okładka pozycji Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa




Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost

naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania. Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona ; autor Tomasz Dąbrowski [et al.].
Seria:Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing
Hasła:Konsumenci
Przedsiębiorstwo
Wartość ekonomiczna
Podręcznik
Gospodarka, ekonomia, finanse
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.
Opis fizyczny:193, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Forma gatunek: Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Powstanie dzieła:2009 r.
Twórcy:Dąbrowski, Tomasz.

Dobiegała-Korona, Barbara. (1940-). Red.

Przeznaczenie:Dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, słuchaczy studiów podyplomowych oraz studentów i doktorantów.
Dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, słuchaczy studiów podyplomowych oraz studentów i doktorantów.
Odbiorcy:Menedżerowie. Studenci.
Powiązane zestawienia:Konsumenci (ekon.)
Przedsiębiorstwo - ekonomika
Wartość ekonomiczna
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87

Sygnatura: Rewersy: 65
Numer inw.: 78020
Dostępność: wymagane wcześniejsze uzgodnienie terminu wypożyczenia

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48688
Numer inw.: 48688
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing można czytać w dowolnym porządku:


Kolejność czytania serii/cyklu
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa Tom 1.9

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa


Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie wartością klienta Tom 2.9

Zarządzanie wartością klienta


Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy