Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20150102180640094956 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Bajki rymowane w biblioterapii / Agnieszka Łaba.
Okładka pozycji Bajki rymowane w biblioterapii

Bajki rymowane w biblioterapii

Autor: Łaba, Agnieszka.




W prezentowanych w tomiku bajkach - będących podstawą mojej pracy z dziećmi - wykorzystałam rym, stąd ich nazwa - bajki rymowane. Rym miał pełnić funkcję głównie instrumentacyjną, która polegała na wprowadzeniu bogatszej postaci dźwiękowej.Bohaterowie prezentowanych opowiadań borykają się z problemami, rozwiązują je i zachęcają do myślenia. Pozwalają dziecku uwierzyć w

sukces.Odbiorcy moich bajek to uczniowie specjalnej szkoły podstawowej w wieku 8-14 lat z zaburzeniami emocjonalnymi - dzieci mające kłopoty z nauką, tj. mniej zdolne, zaniedbane wychowawczo, odrzucone (w domu rodzinnym, w szkole, w grupie rówieśniczej).W publikacji przedstawiam gotowe scenariusze, dzięki którym osiągnęłam zamierzone cele. Każdy z nich był wielokrotnie sprawdzony w praktyce. Pomocne w pracy były rysunki przygotowane według własnego pomysłu. Bajki te napisałam z myślą o nauczycielach-wychowawcach, nauczycielach szkół specjalnych, bibliotekarzach, pedagogach szkolnych oraz tych wszystkich, którzy mają do czynienia z dziećmi i młodzieżą. "[.] opiniowaną książkę uważam za bardzo wartościową merytorycznie, potrzebnąi pożyteczną społecznie, a przy tym pilnie oczekiwaną przez wychowawców różnego rodzaju świetlic terapeutycznych i środowiskowych, pedagogów specjalnych, pedagogów szkolnych, logopedów i innych terapeutów. Jej Autorce - Pani Agnieszce Łabie - chciałabym tą drogą pogratulować udanego przedsięwzięcia i podziękować za trud włożony w jej przygotowanie. Chciałabym pogratulować Pani zarówno koncepcji metodologicznej, jak i udanej próby rozbudzenia zainteresowania poruszaną problematyką nie tylko u nauczycieli, wychowawców i terapeutów, ale może i rodziców, którzy często nie wiedzą, jak radzić sobie z problemami dzieci tak wyjątkowych, jak dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które często wymagają wsparcie i pomocy z zewnątrz". dr E. M. Minczakiewicz (fragment recenzji)

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Agnieszka Łaba.
Hasła:Biblioterapia
Poezja dziecięca polska - 21 w.
Scenariusze zajęć dla szkół specjalnych
Adres wydawniczy:Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012.
Wydanie:Wyd. 3.
Opis fizyczny:116, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 17-18.
Przeznaczenie:Dla uczniów specjalnej szkoły podstawowej w wieku 8-14 lat oraz dla nauczycieli-wychowawców, nauczycieli szkół specjalnych, bibliotekarzy i pedagogów szkolnych.
Dla uczniów specjalnej szkoły podstawowej w wieku 8-14 lat oraz dla nauczycieli-wychowawców, nauczycieli szkół specjalnych, bibliotekarzy i pedagogów szkolnych.
Powiązane zestawienia:Biblioterapia
Scenariusze zajęć
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 53.441
Numer inw.: 53441
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Bajki rymowane w biblioterapii  1Okładka książki  Zastosowanie biblioterapii w kształtowaniu zachowań przystosowawczych uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy