Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20141031110053070555 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie

Autor: Grochowska, Alicja.




Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta, co zapamiętujemy z reklam i dlaczego, co więc należy brać pod uwagę, tworząc

dobry przekaz reklamowy? "Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [.] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności". Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Alicja Grochowska.
Seria:Psychologia w Monografiach Naukowych : t. 11
Hasła:Psychologia społeczna
Reklama - psychologia
Adres wydawniczy:Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009.
Opis fizyczny:346 s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 316-335. Indeksy.
Powiązane zestawienia:Psychologia społeczna
Reklama
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.284
Numer inw.: 48284
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Psychologia w Monografiach Naukowych należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie Tom 11
Tom 11

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie


Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta, co [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy