Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
Autor: Grochowska, Alicja.
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta, co zapamiętujemy z reklam i dlaczego, co więc należy brać pod uwagę, tworząc
dobry przekaz reklamowy? "Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [.] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności". Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Alicja Grochowska. | ||||||||||
Seria: | Psychologia w Monografiach Naukowych : t. 11 | ||||||||||
Hasła: | Psychologia społeczna Reklama - psychologia | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 346 s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 316-335. Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Psychologia społeczna | Reklama Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.284
Numer inw.: 48284
Dostępność: tylko na miejscu
Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Psychologia w Monografiach Naukowych należy czytać w określonej kolejności:
Tom 11 Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamieAutorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta, co [...] |