Transformacyjne public relations a media masowe
Prezentowana monografia zawiera najnowsze opracowania pracowników katedry, będące odzwierciedleniem ich zainteresowań badawczych. Poszczególne opracowania powstawały niezależnie, dlatego też naświetlają one różne zagadnienia. Pracownicy Katedry, którzy dotychczas prezentowali wyniki swoich badań w różnorodnych wydawnictwach, postanowili wydać pierwszy katedralny zeszyt naukowy. Monografię można podzielić na dwie
części. Pierwsza, związana jest z transformacyjnym public relations, druga zaś dotyczy polskiego rynku mediów w okresie transformacji. Opracowania prezentują dotychczasowy stan badań w zakresie transformacyjnego public relations i lobbingu, wizerunku public relations w Polsce i Niemczech oraz perspektyw rozwoju tej dziedziny, a także transformacji polskiego rynku prasowego. Szczególnym dorobkiem katedry jest wprowadzenie do światowej literatury pojęcia: "transformacyjne public relations". Kilka opracowań koncentruje się na ekonomicznych aspektach public relations, a szczególnie wizerunku przedsiębiorcy oraz organizacji pracodawców czy też wpływu publikacji prasowych na wartość przedsiębiorstwa i współpracy mediów z małymi i średnimi firmami.Autorzy żywią nadzieję, że monografia spotka się z życzliwym przyjęciem przez Czytelników. Jednocześnie poszerzy ona krąg osób zainteresowanych prezentowaną w opracowaniu problematyką. Wyrażamy nadzieję, że w przyszłości podobne monografie będą ukazywały się regularnie, dzięki czemu będzie istniała możliwość prezentacji elektów badań naukowych pracowników Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations.Krzysztof Gołata
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Krzysztof Gołata. | ||||||||
Seria: | Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 114 | ||||||||
Hasła: | Public relations - Polska Środki masowego przekazu - Polska - od 1989 r. Transformacja systemu społeczno-gospodarczego - Polska | ||||||||
Adres wydawniczy: | Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 131 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy pracach. Streszcz. ang. przy pracach. | Powiązane zestawienia: | Public relations | Środki masowego przekazu Transformacja systemu społeczno-gospodarczego Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 47.921
Numer inw.: 47921
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu należy czytać w określonej kolejności:
Tom 114 Transformacyjne public relations a media masowePrezentowana monografia zawiera najnowsze opracowania pracowników katedry, będące odzwierciedleniem ich zainteresowań badawczych. Poszczególne opracowania powstawały niezależnie, dlatego też naświetlają one różne zagadnienia. Pracownicy Katedry, którzy dotychczas prezentowali wyniki swoich badań w różnorodnych wydawnictwach, [...] |