Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Transformacyjne public relations a media masowe




Prezentowana monografia zawiera najnowsze opracowania pracowników katedry, będące odzwierciedleniem ich zainteresowań badawczych. Poszczególne opracowania powstawały niezależnie, dlatego też naświetlają one różne zagadnienia. Pracownicy Katedry, którzy dotychczas prezentowali wyniki swoich badań w różnorodnych wydawnictwach, postanowili wydać pierwszy katedralny zeszyt naukowy. Monografię można podzielić na dwie

części. Pierwsza, związana jest z transformacyjnym public relations, druga zaś dotyczy polskiego rynku mediów w okresie transformacji. Opracowania prezentują dotychczasowy stan badań w zakresie transformacyjnego public relations i lobbingu, wizerunku public relations w Polsce i Niemczech oraz perspektyw rozwoju tej dziedziny, a także transformacji polskiego rynku prasowego. Szczególnym dorobkiem katedry jest wprowadzenie do światowej literatury pojęcia: "transformacyjne public relations". Kilka opracowań koncentruje się na ekonomicznych aspektach public relations, a szczególnie wizerunku przedsiębiorcy oraz organizacji pracodawców czy też wpływu publikacji prasowych na wartość przedsiębiorstwa i współpracy mediów z małymi i średnimi firmami.Autorzy żywią nadzieję, że monografia spotka się z życzliwym przyjęciem przez Czytelników. Jednocześnie poszerzy ona krąg osób zainteresowanych prezentowaną w opracowaniu problematyką. Wyrażamy nadzieję, że w przyszłości podobne monografie będą ukazywały się regularnie, dzięki czemu będzie istniała możliwość prezentacji elektów badań naukowych pracowników Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations.Krzysztof Gołata

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Krzysztof Gołata.
Seria:Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 114
Hasła:Public relations - Polska
Środki masowego przekazu - Polska - od 1989 r.
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego - Polska
Adres wydawniczy:Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009.
Opis fizyczny:131 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy pracach. Streszcz. ang. przy pracach.
Powiązane zestawienia:Public relations
Środki masowego przekazu
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 47.921
Numer inw.: 47921
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Transformacyjne public relations a media masowe Tom 114
Tom 114

Transformacyjne public relations a media masowe


Prezentowana monografia zawiera najnowsze opracowania pracowników katedry, będące odzwierciedleniem ich zainteresowań badawczych. Poszczególne opracowania powstawały niezależnie, dlatego też naświetlają one różne zagadnienia. Pracownicy Katedry, którzy dotychczas prezentowali wyniki swoich badań w różnorodnych wydawnictwach, [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy