Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing - zagadnienia współczesne / red. nauk. Henryk Mruk.
Okładka pozycji Marketing - zagadnienia współczesne

Marketing - zagadnienia współczesne





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Henryk Mruk.
Seria:Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Hasła:Marketing
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Poznań : Wydawnictwo Forum Naukowe : Passat - Paweł Pietrzyk, 2008.
Opis fizyczny:242 s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 233-242.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 47.324
Numer inw.: 47324
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Marketing - zagadnienia współczesne Tom 1.9

Marketing - zagadnienia współczesne


Kolejność czytania serii/cyklu
Ustrój i zadania samorządu zawodowego w Polsce Tom 2.9

Ustrój i zadania samorządu zawodowego w Polsce


Wraz z przemianami ustrojowymi, jakie zaszły w Rzeczypospolitej po 1989 r., obserwuje się znaczny wzrost zainteresowania ustawodawcy instytucją samorządu zawodowego (takich korporacji jest już blisko 20). Niniejsze opracowanie stanowi analizę obecnych rozwiązań prawnych, która obejmuje m.in. problematykę zadań publicznych o charakterze [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu Tom 3.9

Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu


Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami.Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy