Marketing - zagadnienia współczesne
Odpowiedzialność: | red. nauk. Henryk Mruk. | ||||||||
Seria: | Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu | ||||||||
Hasła: | Marketing Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Poznań : Wydawnictwo Forum Naukowe : Passat - Paweł Pietrzyk, 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 242 s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 233-242. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 47.324
Numer inw.: 47324
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu należy czytać w określonej kolejności:
Marketing - zagadnienia współczesne |
Ustrój i zadania samorządu zawodowego w PolsceWraz z przemianami ustrojowymi, jakie zaszły w Rzeczypospolitej po 1989 r., obserwuje się znaczny wzrost zainteresowania ustawodawcy instytucją samorządu zawodowego (takich korporacji jest już blisko 20). Niniejsze opracowanie stanowi analizę obecnych rozwiązań prawnych, która obejmuje m.in. problematykę zadań publicznych o charakterze [...] |
Komunikacja interpersonalna w zarządzaniuCelem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami.Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami [...] |