Konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku krajowym i międzynarodowym
Książka jest poświęcona jest tematyce budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa. Konkurencyjność przedsiębiorstw jest w tej publikacji rozpatrywana z punktu widzenia teoretycznych podstaw konkurencyjności uwarunkowań ekonomicznych jak również instrumentów marketingu-mix wzmacniających proces kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
Odpowiedzialność: | pod red. nauk. Krystyny Kowalskiej ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej. | ||||||||
Seria: | Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej | ||||||||
Hasła: | Przedsiębiorstwo - konkurencyjność - Polska - od 1989 r. Podręczniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2007. | ||||||||
Opis fizyczny: | 164 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy pracach. Streszcz. ang. przy pracach. | Powiązane zestawienia: | Przedsiębiorstwo – konkurencyjność | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 47.106
Numer inw.: 47106
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej należy czytać w określonej kolejności:
Edukacyjne inspiracje dziecięcego przeżywania, doświadczania i poznawania muzyki : praca zbiorowaPublikacja jest poświęcona zagadnieniom związanym z wykorzystywaniem muzyki w procesie edukacji i wychowania dziecka. Muzyka jest traktowana jako ważne doświadczenie wywierające bardzo duży wpływ na rozwój dziecka.Książka jest nie tylko opracowaniem teoretycznym opartym na wynikach badań naukowych, lecz również opisem doświadczeń [...] |
Konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku krajowym i międzynarodowymKsiążka jest poświęcona jest tematyce budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa. Konkurencyjność przedsiębiorstw jest w tej publikacji rozpatrywana z punktu widzenia teoretycznych podstaw konkurencyjności uwarunkowań ekonomicznych jak również instrumentów marketingu-mix wzmacniających proces kształtowania przewagi [...] |