Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20140114160451030195 / Katalog / Szczegóły pozycji

Zarządzanie emocjami - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zarządzanie emocjami : komercjalizacja ludzkich uczuć / Arlie Russell Hochschild ; tł. Jacek Konieczny.
Okładka pozycji Zarządzanie emocjami : komercjalizacja ludzkich uczuć

Zarządzanie emocjami : komercjalizacja ludzkich uczuć

Tyt. oryg.: "Managed heart : commercialization of human feeling,".

Autor: Hochschild, Arlie Russell





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Arlie Russell Hochschild ; tł. Jacek Konieczny.
Seria:Socjologia Współczesna
Hasła:Inteligencja emocjonalna
Praca - psychologia
Psychologia społeczna
Uczucia - psychologia
Uczucia - socjologia
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.
Opis fizyczny:XIV, 286 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Tyt. oryg.: The managed heart : commercialization of human feeling, 2003. Bibliogr. s. 261-281. Indeks.
Powiązane zestawienia:Psychologia społeczna
Inteligencja emocjonalna
Praca – psychologia
Uczucia
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 47.094
Numer inw.: 47094
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Socjologia Współczesna / PWN należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Społeczne tworzenie seksualności Tom 1.9

Społeczne tworzenie seksualności


Spokojna, umiarkowana debata publiczna na tematy seksualne została w dużej mierze popsuta przez polityków, którzy dla korzyści politycznych grają na lękach seksualnych obywateli. Politycy i media wpatrzone w słupki sondaży często tworzą wokół seksu atmosferę paniki moralnej. [...] Żeby wesprzeć racjonalną debatę publiczną na [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Czas plemion : schyłek indywidualizmu w społeczeństwach ponowoczesnych Tom 2.9

Czas plemion : schyłek indywidualizmu w społeczeństwach ponowoczesnych


Punktem wyjściowym dla refleksji autora jest pytanie o współczesny indywidualizm. Autor wyświetla obszerne spectrum swoich idei, w dążeniu do eksplikacji problemu dzisiejszej nowoplemienności. Implementuje pojęcie trybalizmu i odnosi je do jednostki żyjącej we współczesnym świecie. Naszej uwadze podane zostają problem społeczeństwa, [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Socjologia płci : płeć w ujęciu globalnym Tom 3.9

Socjologia płci : płeć w ujęciu globalnym


Autorska koncepcja spojrzenia na relacje płciowe we współczesnym świecie z punktu widzenia socjologii. Ukazanie zakorzenionych mitów dotyczących różnic płciowych, analiza znaczenia płci na co dzień.

Kolejność czytania serii/cyklu
Miłość na odległość : modele życia w epoce globalnej Tom 4.9

Miłość na odległość : modele życia w epoce globalnej


Najnowsza książka najważniejszych współczesnych niemieckich socjologów. Beck i Beck-Gernsheim wracają po sukcesie swojej książki Das ganz normale Chaos der Liebe, która stała się światowym bestsellerem, do tematyki bliskich związków i ich zmieniającej się natury w czasach globalizacji. Wprowadzają w niej pojęcie "rodziny [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Socjologia mobilności Tom 5.9

Socjologia mobilności


Prezentowana praca Johna Urry`ego, jednego z najbardziej znanych brytyjskich socjologów, jest przełomowym manifestem argumentującym za przeformułowaniem tradycyjnego pola socjologii jako dyscypliny naukowej: od socjologii jako nauki o społeczeństwie do socjologii mobilności. Studium to wypracowuje nowy socjologiczny język, analizując [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie emocjami : komercjalizacja ludzkich uczuć Tom 6.9

Zarządzanie emocjami : komercjalizacja ludzkich uczuć


Tyt. oryg.: "Managed heart : commercialization of human feeling,".

Kolejność czytania serii/cyklu
O telewizji : panowanie dziennikarstwa Tom 7.9

O telewizji : panowanie dziennikarstwa


"Odsłanianie ukrytych przymusów, ciążących na dziennikarzach i wywieranych przez dziennikarzy na wszystkich producentach kulturowych, nie jest - czy rzeczywiście trzeba to powtarzać? - szukaniem osób odpowiedzialnych, umieszczaniem winnych na indeksie. Jest ono próbą podarowania jednym i drugim możliwości uwolnienia się od panowania [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy