Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
Autor: Wereda, Wioletta.
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazem wiedzy na temat
koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne ? zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Wioletta Wereda. | ||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) Marketing partnerski Obsługa klienta Usługi - marketing | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 216 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 202-211. | Powiązane zestawienia: | Obsługa klienta | Konsumenci (ekon.) Marketing partnerski Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87
Sygnatura: Rewersy: 65
Numer inw.: 75259
Dostępność: wypożyczana na 14 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.943
Numer inw.: 46943
Dostępność: tylko na miejscu