Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Zaufanie 2.0 - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zaufanie 2.0 : jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę / Chris Brogan, Julien Smith ; [tł. Bartosz Sałbut].
Okładka pozycji Zaufanie 2.0 : jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Zaufanie 2.0 : jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Tyt. oryg.: "Trust agents : using the Web to build influence, improve reputation, and earn trust,".

Autor: Brogan, Chris




Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie. Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej

inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania. Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty. Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych. Biznesowa wartość znajomości. Zasady wirtualnej etykiety. Sztuka wywierania wpływu. Nowy model obsługi klienta. Podtrzymywanie sieci kontaktów. Zdobywanie zaufania nieznajomych. Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu. Równowaga życia osobistego i zawodowego.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Chris Brogan, Julien Smith ; [tł. Bartosz Sałbut].
Seria:Onepress Exclusive
Hasła:Marketing elektroniczny
Poradniki
Adres wydawniczy:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011.
Opis fizyczny:221 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Na okł.: Bestseller New York Timesa oraz Wall Street Journal.
Powiązane zestawienia:Marketing elektroniczny
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 659
Numer inw.: 74849
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Google+ dla biznesu : opanuj nowy kanał kontaktu z klientami  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy