Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20121227111349079048 / Katalog / Szczegóły pozycji

Google+ dla biznesu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Google+ dla biznesu : opanuj nowy kanał kontaktu z klientami / Chris Brogan ; [tł. Weronika Łabaj].
Okładka pozycji Google+ dla biznesu : opanuj nowy kanał kontaktu z klientami

Google+ dla biznesu : opanuj nowy kanał kontaktu z klientami

Tyt. oryg.: "Google+ for business : how google`s social network changes everything".

Autor: Brogan, Chris.




Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi! Potencjał

Google+ dostrzegły również firmy: lawinowo rośnie liczba profili firmowych w ramach Google+. Nie przegap tej szansy i zacznij swoje działania biznesowe w Google+ już dziś! Dzięki tej książce poznasz wyjątkowe możliwości biznesowe Google+, których nie oferują inne sieci społecznościowe. Uznany profesjonalny mówca i doradca biznesowy, specjalista ds. mediów społecznościowych - Chris Brogan - pokazuje tu, jak uzyskać świetne rezultaty szybko i nie stracić przy tym czasu ani pieniędzy. Nauczysz się wykorzystywać Google+ w zakresie obsługi klienta, promocji, uzyskiwania rekomendacji czy bieżącej współpracy. Dodatkowo poznasz możliwości Kręgów oraz Spotkań. Dowiesz się też, jak zbudować profil przyciągający uwagę oraz jak zaopatrzyć go w interesujące treści, zarówno tekstowe, jak i multimedialne. Książka ta jest idealną pozycją dla osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy w sieci oraz za wzrost sprzedaży.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Chris Brogan ; [tł. Weronika Łabaj].
Seria:Onepress
Hasła:Marketing w Internecie
Mass media społecznościowe - aspekt ekonomiczny
Społeczności internetowe - aspekt ekonomiczny
Adres wydawniczy:Gliwice : Helion, cop. 2012.
Opis fizyczny:173 s. ; 24 cm.
Uwagi:Indeks.
Powiązane zestawienia:Społeczności internetowe
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CIB
ul. Odyńca 71A
tel. 22 24 11 457

Sygnatura: 776
Numer inw.: 776
Dostępność: wypożyczana na 2 dni

schowekzleć zamówienie




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Zaufanie 2.0 : jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy