Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20131025142659070904 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Komunikowanie wartości zdrowia w polskich kampaniach społecznych - wymiar edukacyjny

Autor: Piasecka, Agnieszka




Komunikowanie wartości zdrowia w polskich kampaniach społecznych - wymiar edukacyjny to publikacja interdyscyplinarna, stanowiąca studium wiedzy z zakresu kampanii społecznych. Jej podstawowym założeniem jest prezentacja swoistych cech, podobieństw i różnic, a także - związków i zależności dotyczących metod działania, poglądów oraz sfery wartości zawartych w poszczególnych akcjach korzystnych

społecznie.Interdyscyplinarny charakter niniejszej rozprawy nie wyklucza usytuowania problematyki w niej zawartej w określonych subdyscyplinach pedagogicznych. Nie sposób jednakże ograniczyć się wyłącznie do jednej z dziedzin. Rozważania zawarte w pracy stanowią więc wypadkową dyskursu poradoznawczego, zweryfikowanego na skutek przemian ekonomicznych, społecznych i kulturowych, które dokonały się we współczesnym świecie; skonfrontowanego z wymaganiami, jakie stawiają odbiorcy teraźniejszości, konstruujący własną tożsamość. Dyskurs ten wskazuje na konieczność podjęcia analiz i działań zmierzających do rozwiązywania problemów życiowych jednostek, wspomagania ich w rozwoju i utrzymaniu synergii komunikacyjnej oraz wspierania w nawiązywaniu stosunków interpersonalnych z otoczeniem. Należy w tym momencie nawiązać także do historycznych podstaw poradnictwa. Refleksje zawarte w pracy lokująjąniewątpliwie w obszarze współczesnego poradnictwa prowadzonego metodami pracy masowej (nawiązując do terminologii A. Kargulowej), czyli za pośrednictwem środków komunikacji masowej. Jednak owa współczesność, wykorzystująca najnowsze dokonania techniczne do realizacji własnych celów, nawiązuje jednocześnie choćby do drukowanych form oświeceniowych poradników dobrego życia.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Agnieszka Piasecka.
Seria:Medicina Historica
Hasła:Komunikacja społeczna
Promocja zdrowia - metody
Reklama społeczna
Środki masowego przekazu - a promocja zdrowia - Polska - od 1989 r.
Wartość - socjologia - Polska - od 1989 r.
Zdrowie publiczne - socjologia - Polska - od 1989 r.
Adres wydawniczy:Wrocław : Wydawnictwo Adam Marszałek ; Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008.
Opis fizyczny:413 s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 363-406.
Powiązane zestawienia:Środki masowego przekazu
Komunikacja społeczna
Promocja zdrowia
Wartość - socjologia
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 46.785
Numer inw.: 46785
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Medicina Historica należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Prawo pacjenta w Polsce do informacji medycznej Tom 1.9

Prawo pacjenta w Polsce do informacji medycznej


Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym pozycją poświęconą w całości zagadnieniu prawa do informacji medycznej. Przedstawia podstawy prawne obowiązku udzielania informacji, zakres przedmiotowy informacji medycznej, podmioty uprawnione, jak i zobowiązane do realizacji tego prawa, a także problemy odpowiedzialności za [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Komunikowanie wartości zdrowia w polskich kampaniach społecznych - wymiar edukacyjny Tom 2.9

Komunikowanie wartości zdrowia w polskich kampaniach społecznych - wymiar edukacyjny


Komunikowanie wartości zdrowia w polskich kampaniach społecznych - wymiar edukacyjny to publikacja interdyscyplinarna, stanowiąca studium wiedzy z zakresu kampanii społecznych. Jej podstawowym założeniem jest prezentacja swoistych cech, podobieństw i różnic, a także - związków i zależności dotyczących metod działania, poglądów [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Kto i dlaczego leczy się niekonwencjonalnymi metodami terapii? Tom 3.9

Kto i dlaczego leczy się niekonwencjonalnymi metodami terapii?


Badania dr Agnieszki Olchowskiej-Kotali są pionierską pracą i to na skalę światową, podejmującą próbę analizy roli szeregu czynników społeczno-poznawczych w etiologii stosowania niekonwencjonalnych form terapii. Jednocześnie badania te ujmują czynniki, które są już stosunkowo dobrze znanymi predyktorami wyboru niekonwencjonalnych [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy