Dictionary of transport and logistics : English-Polish, Polish-English
Tyt. okł.: "Słownik transportu i logistyki : angielsko-polski, polsko-angielski".
Autor: Kozierkiewicz, Roman.
Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik transportu i logistyki prezentuje blisko 20 000 haseł w obu wersjach językowych. Transport i logistyka stanowią ważny dział gospodarki narodowej i dotyczą zarówno samego przemieszczania towarów, usług i informacji, jak i procesów planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego przepływu surowców i materiałów w procesie produkcji oraz wyrobów gotowych i usług w procesie dystrybucji. W
odniesieniu do transportu hasła dotyczą m.in. transportu kolejowego, kołowo-drogowego, lotniczego, morskiego i śródlądowego, natomiast hasła związane z logistyką odnoszą się do obsługi klientów, prognozowania popytu, przepływu informacji, kontroli zapasów, czynności manipulacyjnych, zaopatrzenia, pakowania, gospodarowania odpadami, transportu, magazynowania i składowania. Słownik kierujemy do pracowników sektora transportu i logistyki, usług spedycyjnych, osób prowadzących usługi składowania i magazynowania, kadr zarządzających krajowymi i zagranicznymi przewozami, pracowników służb celnych i ubezpieczeniowych. Słownik może być przydatny dla pracowników organizacji międzynarodowych, instytutów badawczych oraz studentów kierunków związanych z organizacją i ekonomiką transportu.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Roman Kozierkiewicz. | ||||||
Hasła: | Logistyka gospodarcza - terminologia Transport - terminologia Słowniki angielsko-polskie Słowniki polsko-angielskie Słowniki terminologiczne | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | VII, [1], 332 s. ; 20 cm. Powiązane zestawienia: | Logistyka gospodarcza | Transport Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Kozierkiewicz, Roman
Roman Kozierkiewicz - autor słowników terminologii biznesowej, ekonomicznej i marketingowej m.in. Dictionary of Marketing Terms, Dictionary of Business Terms, Dictionary of Finance Terms for Professionals. Jego zainteresowania zagadnieniami marketingu rozpoczęły się w okresie studiów 1956-1961 na Wydziale Handlu Zagranicznego dawnej Szkoły Głównej Planowania i Statystyki, dzisiaj znanej jako Szkoła Główna Handlowa. Jak sam twierdził był to wtedy tzw. marketing socjalistyczny. Ten „normalny marketing”, jaki narodził się w Stanach Zjednoczonych był wtedy „owocem zakazanym”. Zdaniem [>>]