Odpowiedzialność: | Roman Kozierkiewicz. | ||||
Hasła: | Nauki ekonomiczne - terminologia Słowniki polsko-angielskie Słowniki terminologiczne | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : C. H. Beck, 2005. | ||||
Opis fizyczny: | IX, [1], 800 s. ; 25 cm. Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 1265
Numer inw.: 1265
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Kozierkiewicz, Roman
Roman Kozierkiewicz - autor słowników terminologii biznesowej, ekonomicznej i marketingowej m.in. Dictionary of Marketing Terms, Dictionary of Business Terms, Dictionary of Finance Terms for Professionals. Jego zainteresowania zagadnieniami marketingu rozpoczęły się w okresie studiów 1956-1961 na Wydziale Handlu Zagranicznego dawnej Szkoły Głównej Planowania i Statystyki, dzisiaj znanej jako Szkoła Główna Handlowa. Jak sam twierdził był to wtedy tzw. marketing socjalistyczny. Ten „normalny marketing”, jaki narodził się w Stanach Zjednoczonych był wtedy „owocem zakazanym”. Zdaniem [>>]