Public relations w czasach MP3 i Internetu
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje których zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy i praktycy PR corocznie podczas Kongresu PR prezentują wyniki swoich badań, analiz i oceny. W ten sposób
staramy się powiększać dorobek, z którego następnie mogą korzystać adepci polskiego PR. Prezentowany tom zawiera prezentację głównie tradycyjnych narzędzi PR, w kontekście poszukiwania odpowiedzi na pytanie, gdzie jesteśmy jako branża, i w jakim kierunku powinniśmy zmierzać.Oddajemy tę książkę do rąk czytelników z nadzieją, że pomoże ona w odkrywaniu tajemnic komunikacji. Autorom udało się ukazać kolejne niezbadane obszary z tej interdyscyplinarnej dziedziny, jaką jest public relations. Za to serdecznie im dziękujemy i zapraszamy do lektury.Dariusz Tworzydło Zbigniew Chmielewski
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Dariusza Tworzydło i Zbigniewa Chmielewskiego ; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. | ||||||||
Seria: | Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka | ||||||||
Hasła: | Public relations Materiały konferencyjne | ||||||||
Adres wydawniczy: | Rzeszów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 294 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy pracach. | Powiązane zestawienia: | Public relations | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka należy czytać w określonej kolejności:
Turystyka i rekreacja szansą rozwoju aktywności społecznej"Wobec obecnych zagrożeń, wynikających z rozwoju cywilizacji, szczególnego znaczenia należy dopatrywać się w aktywności ruchowej, a przede wszystkim w aktywnych formach spędzania czasu wolnego. Brak umiejętności organizowania sobie rozkładu dnia, a co za tym idzie również i czasu wolnego, stanowi najczęstsze usprawiedliwienie [...] |
Public relations w czasach MP3 i InternetuNiniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje których zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy [...] |
Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktykiOddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, [...] |