Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20130202123630077474 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid.
Okładka pozycji Język reklamy w komunikacji medialnej

Język reklamy w komunikacji medialnej

Autor: Šmid, Wacław.




Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś

informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać okreolone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzględ- nić elementy nie tylko języka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciągniecie ręki, język literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał języka religijno--mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób języka symbolicznego, który "mówi" nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Wacław Šmid.
Hasła:Komunikacja społeczna
Reklama - język
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2008.
Opis fizyczny:317 s. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 313-317.
Przeznaczenie:Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu i komunikacji społecznej.
Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu i komunikacji społecznej.
Powiązane zestawienia:Reklama – język
Komunikacja społeczna
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 45.752
Numer inw.: 45752
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 10377
Numer inw.: 10377
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Dyskurs i narracja w kontekście nowych mediów  1Okładka książki  Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie  2Okładka książki  Leksykon przedsiębiorcy  3Okładka książki  Marketing pod presją globalizacji: [nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing]  4Okładka książki  Psychologia i socjologia zarządzania : słownik terminów  5Okładka książki  Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej  6




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy