Marketing usług zdrowotnych : koncepcja i stosowanie
Autor: Nowotarska-Romaniak, Beata.
Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych
marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Beata Nowotarska-Romaniak. | ||||||
Hasła: | Służba zdrowia - marketing Poradniki | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. | ||||||
Wydanie: | 2. wyd. | ||||||
Opis fizyczny: | 84, [3] s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 83-84. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)