Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Autor: Wojciechowski, Tadeusz
Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w obrocie towarowym są integrowane stopniowo z działaniami logistycznymi i że występujące miedzy nimi "sprzężenia zwrotne" wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. Na współczesnym rynku, w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie przedsiębiorstwem powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów
marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Niezależnie od wkładu w teorię problemu, książka jest także podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów na kierunkach studiów zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Tadeusz Wojciechowski. | ||||||
Hasła: | Logistyka gospodarcza Marketing - zarządzanie Materiały pomocnicze dla szkół wyższych | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 218, [1] s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 213-218. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Wojciechowski, Tadeusz
Tadeusz Wojci wski – polski historyk, słowianoznawca. Po studiach, dwuletnich prawniczych i dwuletnich historycznych na UJ, które ukończył w roku 1858, i w Wiedniu na Wydziale Filozoficznym 1859-1860 w 1865 roku uzyskał doktorat filozofii. W okresie powstania styczniowego przez pół roku był więziony przez władze austriackie pod zarzutem uprawiania działalności konspiracyjnej. W latach 1867-1875 pracownik Biblioteki Jagiellońskiej. W latach 1883–1907 profesor historii polskiej 1894-1895 rektor na uniwersytecie lwowskim. Od 1909 r. członek austriackiej Izby Panów.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/