Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autor: Wojciechowski, Tadeusz
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Odpowiedzialność: | Tadeusz Wojciechowski. | ||||||||
Hasła: | Marketing Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 334 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 70452
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 47.425
Numer inw.: 47425
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 11130
Numer inw.: 11130
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Wojciechowski, Tadeusz
Tadeusz Wojci wski – polski historyk, słowianoznawca. Po studiach, dwuletnich prawniczych i dwuletnich historycznych na UJ, które ukończył w roku 1858, i w Wiedniu na Wydziale Filozoficznym 1859-1860 w 1865 roku uzyskał doktorat filozofii. W okresie powstania styczniowego przez pół roku był więziony przez władze austriackie pod zarzutem uprawiania działalności konspiracyjnej. W latach 1867-1875 pracownik Biblioteki Jagiellońskiej. W latach 1883–1907 profesor historii polskiej 1894-1895 rektor na uniwersytecie lwowskim. Od 1909 r. członek austriackiej Izby Panów.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/