Strategie komunikowania politycznego
Autor: Kolczyński, Mariusz.
Praca zawiera charakterystykę współczesnych koncepcji komunikowania politycznego. Autor przedstawia kierunki rozwoju propagandy politycznej oraz politycznego komunikowania marketingowego. W jego analizie centralne miejsce zajmują kwestie strategicznego ukierunkowania politycznych przedsięwzięć komunikacyjnych. Szczególną uwagę poświęcono strategiom kampanii organizowanych na podstawie rozwiązań typowych dla marketingu politycznego - z wykorzystaniem środków komunikacyjnych stosowanych w różnorodnych operacjach rynkowych.
Odpowiedzialność: | Mariusz Kolczyński. | ||||||||||
Seria: | Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, nr 2526 | ||||||||||
Hasła: | Komunikacja polityczna | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2007. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 412, [4] s. : il., err. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 387-402. Indeks. Streszcz. ang., niem. | Przeznaczenie: | Książka zainteresuje nie tylko badaczy współczesnych kampanii politycznych oraz studentów politologii, komunikowania społecznego i socjologii komunikowania, ale także praktyków zajmujących się organizacją kampanii wyborczych. | Książka zainteresuje nie tylko badaczy współczesnych kampanii politycznych oraz studentów politologii, komunikowania społecznego i socjologii komunikowania, ale także praktyków zajmujących się organizacją kampanii wyborczych. Powiązane zestawienia: | Komunikacja polityczna | Marketing polityczny Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Kolczyński, Mariusz
Mariusz Kolczyński – polski socjolog, dr hab. nauk humanistycznych, profesor nadzwyczajny Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Medialnej Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego, Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej im. Wojciecha Korfantego w Katowicach i Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej Wydziału Nauk Społecznych i Pedagogicznych w Katowicach. 30 maja 1995 obronił pracę doktorską Film fabularny jako środek przekazu propagandy politycznej, 1 lipca 2008 habilitował się na podstawie pracy zatytułowanej Strategie komunikowania politycznego. [>>]