Broń masowego wrażenia : kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Autor: Kolczyński, Mariusz.
Odpowiedzialność: | Mariusz Kolczyński, Marek Mazur. | ||||||
Hasła: | Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - 2007 r. Reklama telewizyjna - socjologia - Polska - od 2001 r. Telewizyjne programy informacyjne - socjologia - Polska - od 2001 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe : Kancelaria Sejmu, 2009. | ||||||
Opis fizyczny: | 345, [3] s. : il. kolor. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 339-340. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Kolczyński, Mariusz
Mariusz Kolczyński – polski socjolog, dr hab. nauk humanistycznych, profesor nadzwyczajny Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Medialnej Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego, Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej im. Wojciecha Korfantego w Katowicach i Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej Wydziału Nauk Społecznych i Pedagogicznych w Katowicach. 30 maja 1995 obronił pracę doktorską Film fabularny jako środek przekazu propagandy politycznej, 1 lipca 2008 habilitował się na podstawie pracy zatytułowanej Strategie komunikowania politycznego. [>>]