Controlling działalności marketingowej
Autor: Nowak, Marta
W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu. Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i
controllingu. Stworzony w ten sposób instrument - controlling działalności marketingowej - pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Marta Nowak. | ||||||
Hasła: | Controlling Marketing Podręczniki akademickie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 229 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 221-229. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)