Dlaczego kupujemy? : nauka o robieniu zakupów, zachowania klienta w sklepie
Autor: Underhill, Paco
Odpowiedzialność: | Paco Underhill ; tłumaczenie Robert Szewczyk. | ||||||||||
Hasła: | Kupno i sprzedaż - poradnik Obsługa klienta - poradnik | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : "MT Biznes", cop. 2001. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 391, [1] strona. 24 cm. Uwagi: | Tyt. oryg.: "Why we buy : the science of shopping" 2000 | Forma gatunek: | Książki . | Twórcy: | Szewczyk, Robert. Tłumaczenie. | Powiązane zestawienia: | Handel - zagadnienia | Obsługa klienta Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
- Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających się zachowań konsumentów. Książka ta jest efektem ponad 20-letnich badań prowadzonych przez autora, który analizuje sposób poruszania się klientów i czynniki warunkujące czas spędzony w placówce handlowej, aranżację, wewnętrzny system informacji i oznakowania, różnice w zachowaniu klientów, wynikające z ich płci i wieku, pory dnia, uwarunkowań technicznych i fizjologicznych. Publikacja ta to wyniki bezpośrednich obserwacji prowadzonych przez badaczy firmy wykorzystujących do tego celu m.in. ukryte kamery i bezpośrednie wywiady z klientami. Dlaczego ta książka stała się bestsellerem? Dlatego, że autor wie więcej niż my klienci, w jaki sposób i dlaczego kupujemy. Financial Times Książka obowiązkowa dla każdego, kto prowadzi interesy w dzisiejszym, złożonym świecie handlu. Paco posiadł umiejętność tłumaczenia dynamiki dzisiejszego środowiska detalu.
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22