Creative Advertising. Ideas and Techniques from World`s Best Campaigns
Autor: Pricken, Mario
Hasła: | Reklama - Projekty | ||||
Adres wydawniczy: | New York Thames & Hudson, 2007 | ||||
Opis fizyczny: | 262 s. il. (gł. kolor.) ; Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 8233
Numer inw.: 8233
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Pricken, Mario
Mario Pricken jest obecnie jednym z najbardziej poszukiwanych na arenie międzynarodowej ekspertów w dziedzinie kreatywności i zarządzania pomysłami, opracowywania strategii i innowacji. Wraz z największą europejską instytucją badawczą Fraunhofer-Gesellschaft Niemcy opracował w ostatnich latach nowe procesy innowacyjne dla badaczy i inżynierów, a także wykładał jako wykładowca uniwersytecki na University of Applied Arts w Wiedniu. Jako dyrektor ds. Innowacji współpracuje z międzynarodowymi firmami, znanymi agencjami, firmami projektowymi i stacjami telewizyjnymi. Wyciąg z jego [>>]