Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



book
book

Creative Advertising. Ideas and Techniques from World`s Best Campaigns

Autor: Pricken, Mario

   Notka biograficzna  




Hasła:Reklama - Projekty
Adres wydawniczy:New York Thames & Hudson, 2007
Opis fizyczny:262 s. il. (gł. kolor.) ;
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 8233
Numer inw.: 8233
Dostępność: tylko na miejscu

schowek


Notka biograficzna:

book

Pricken, Mario

Mario Pricken jest obecnie jednym z najbardziej poszukiwanych na arenie międzynarodowej ekspertów w dziedzinie kreatywności i zarządzania pomysłami, opracowywania strategii i innowacji. Wraz z największą europejską instytucją badawczą Fraunhofer-Gesellschaft Niemcy opracował w ostatnich latach nowe procesy innowacyjne dla badaczy i inżynierów, a także wykładał jako wykładowca uniwersytecki na University of Applied Arts w Wiedniu. Jako dyrektor ds. Innowacji współpracuje z międzynarodowymi firmami, znanymi agencjami, firmami projektowymi i stacjami telewizyjnymi. Wyciąg z jego [>>]




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

book


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.